Hoi!
Ik ben Martijn, 23, Amsterdam.
Sinds ik klein was ben ik al van knopjes en bliepjes, en sinds kort bekruipt het vreemde gevoel dat ik daar maar eens wat mee moet gaan doen.
Zo heb ik nu het idee om naast mn drukke studie aan de Filmacademie, en genoeg hobby's, er nog maar een hobby erbij te nemen (welke ik van m'n stufi moet gaan bekostigen).
Klinkt als een trieste zaak, maar er is niets waar ik op dit moment meer zin in heb: Modulaire synths!
Wat ik op dit forum zoek:
- Meer info, ik ben zo groen als wat op dit vlak
- Mensen met modulaire synths in Amsterdam (die me wellicht een korte introductie kunnen geven, of me bij een bak koffie meer kunnen vertellen over modulaire systemen, euroracks, hoe blut je er aan gaat, alles.
- een manier om eens wat uit te proberen
- eigenlijk alleen analoge synths.
Ik hoor het graag als je me met iets van dit bovenstaande kan helpen!
Ik ben Martijn, 23, Amsterdam.
Sinds ik klein was ben ik al van knopjes en bliepjes, en sinds kort bekruipt het vreemde gevoel dat ik daar maar eens wat mee moet gaan doen.
Zo heb ik nu het idee om naast mn drukke studie aan de Filmacademie, en genoeg hobby's, er nog maar een hobby erbij te nemen (welke ik van m'n stufi moet gaan bekostigen).
Klinkt als een trieste zaak, maar er is niets waar ik op dit moment meer zin in heb: Modulaire synths!
Wat ik op dit forum zoek:
- Meer info, ik ben zo groen als wat op dit vlak
- Mensen met modulaire synths in Amsterdam (die me wellicht een korte introductie kunnen geven, of me bij een bak koffie meer kunnen vertellen over modulaire systemen, euroracks, hoe blut je er aan gaat, alles.
- een manier om eens wat uit te proberen
- eigenlijk alleen analoge synths.
Ik hoor het graag als je me met iets van dit bovenstaande kan helpen!
Leuke stap om meteen met modulaire synths te beginnen, meestal komt die stap pas na het aanklooien met "normale" synths of heb je er al wat onder handen gehad? Ben zelf nog steeds niet toe aan modular en wil het eigenlijk nog even uitstellen vanwege de verraderlijke kleine kosten die 1 module per maand met zich mee brengt.