erica synth modulars

monolith

Nieuwkomer
hallo , wou even mededelen dat ik dit weekend in Riga "erica synth" een klein bedrijfje ontdekt heb, is was daar op bezoek en was zeer vriendelijk onthaald

Ze ontwikkelen en maken daar enorme interessante modules alsook de acidbox een syncrhoniseerbare lfo en polivoks russische waanzinnige filter

voor die interesse hebben of ze niet kennenkiij op

http://www.ericasynths.lv/en/

beste groeten aan alle forumleden
eric
monolith

Hallo eric,

Op muffwiggler bieden ze frontpanels, PCB's en onderdelen aan om zelf een aantal modules te bouwen. Zelf heb ik een paar Polivoks VCF's gebouwd, en volgens mij best een aantal mensen hier op het synthforum. Ik heb ook nog een frontpanel liggen voor een Wogglebug, ook nog eens in elkaar zetten.
Op muffwiggler heet ie "Girts", en die Polivoks VCF is de bom!

Is inderdaad de keurigste Polivoks VCF die ik heb (ik heb 4 verschillende versies)
Niet mn favoriete trouwens hoor, daarvoor is tie te keurig...

Die heb ik wel eens geprobeerd te bouwen, zonder enig succes........

Ooit had ik m van Doepfer en inderdaad een erg tof en ranzig filter. Maar voor nu staat de Polivoks kloon van Blue Lantern bij mij op nummer 1.

Bedankt voor de info over muffwiggler, de muffw link stond ook op ericas site zag ik, ze bieden dat daar ook in kitjes met faceplate aan, .. misschien begin ik er dan toch eens aan om ze te bouwen ipv klaar gemoonteerd te kopen ..

die wasp doepferfilter had ik ooit ook, snel weer weg ..., ik heb een waspsynth en dat klonk toch anders vond ik ..

...de Polivoks kloon van Blue Lantern bij mij op nummer 1.

die Blue Lantern had ik ook, maar helaas kwam er een keer rook uit. heb 'm nog niet kunnen fixen :(
die module is idd ranzig met z'n resonance!! ten opzichte van de Erica.

De Erica Polivox heb ik ook gebouwt. Zeker een aanrader!
Ik heb ook het wogglebug panel. die is erg mooi. Hij heeft nu ook een wogglebug versie gemaakt met een panel pcb. geen draadjes meer dus, relaxt. (de bridechamber wogglebug pcb die ik heb gebouwd had er heel veel)

Back