• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mics

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
ik wil graag wat microfoons verkopen omdat ik er te weinig gebruik van maak.

te beginnen met de SE Z5600 mk1 : grootmembraam buizen mic , schakelbaar tussen Omni, Cardiod en Figure-8 en tussenstappen.

dit is mn beste mic en dat is tevens de reden dat ik m wegdoe, want hij is voor mijn huis situatie te gevoelig en pikt alles op wat hier voorbij komt aan auto's scooters vliegtuigen teenagers enz.

de staat is supernetjes, zit eigenlijk altijd in z'n koffer.op de koffer zitten enkele gebruikssporen maar is ook nog heel netjes. voor de rest zit er een ander buisje in dan standaard , omdat ik die beter vond klinken (ik geloof edison maar ik weet het niet zeker)

mag weg voor 200, opsturen kan, voor 6,95 erbij binnen nl

hier staat nog een review : http://www.soundonsound.com/sos/may03/articles/sez5600.asp

Attachments

• DSC_0060.jpg
    DSC_0060.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 65
  • DSC_0061.jpg
    DSC_0061.jpg
    61,9 KB · Bekeken: 60
  • DSC_0063.jpg
    DSC_0063.jpg
    72,8 KB · Bekeken: 68
  • DSC_0065.jpg
    DSC_0065.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 62
komt nog bij:

sennheiser blackfire 531 in case , mag weg voor 150
sennheiser md421 zwart , zonder clip in gebruikte staat, mag weg voor 75
philips electret microfoon (+ 1 reserve met beschadigingen) werkt op penlite voor de fantoomvoeding, mag weg voor 15 samen
hosiden mic met verengalm ingebouwd, werkt op penlite, mag weg voor 25

ik ga ze straks nog eens testen en zal foto's uploaden

testen gaat niet meer lukken vanavond, maar hier zijn alvast wat foto's:

ik heb nog meer mics die weg mogen, maar kan ze nog even niet vinden.. dat komt later wel

Attachments

• DSC_0059 (2).jpg
    DSC_0059 (2).jpg
    61,5 KB · Bekeken: 62
  • DSC_0060 (2).jpg
    DSC_0060 (2).jpg
    64,2 KB · Bekeken: 66
  • DSC_0061 (2).jpg
    DSC_0061 (2).jpg
    72,7 KB · Bekeken: 63
  • DSC_0062 (2).jpg
    DSC_0062 (2).jpg
    61,2 KB · Bekeken: 62
de z5600 is verkocht en de md421 staat gereserveerd.

ik heb ze allen nog even getest, de blackfire klinkt prima,
de philipsjes en de hosiden klinken best wel slecht=(
philips zacht output, overstuurd snel en de hosiden veer klinkt slap, lange decay, rammelende veer.
deze mogen alle 3 samen voor 2 tientjes, dan heb je weer wat te knutselen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back