Raggatek track

Het zit goed in elkaar voor het type muziek. Niet zo mijn stijl maar ik kan me voorstellen dat de targetgroep
jong publiek is.

ik vind hem gaaf
hoort voor mijn gevoel thuis bij de breakcore / raggajungle.
kende deze stijl nog niet maar ben wel direct te porren hiervoor.

kan ik hem ergens downloaden?

ik vind hem gaaf
hoort voor mijn gevoel thuis bij de breakcore / raggajungle.
kende deze stijl nog niet maar ben wel direct te porren hiervoor.

kan ik hem ergens downloaden?

Leuk om te horen! Raggajungle/raggatek inderdaad, kijk eens naar spul van Neurokontrol en Vandal mocht je geïnteresseerd zijn. Dit zijn imo de grote helden uit de scene.

Hij valt begin maart te downloaden, want dan is de (gratis) release op bandcamp ( kijk t.z.t op https://soundcloud.com/abusive-wreckords of als ik het niet vergeet post ik hier wel een linkje)

:) Nice!!

Reggae meets Micropoint.

Maar waar komen de vocals e.d. vandaan? Wordt er wel echt wat gecreëerd of is alles samples van acapellas? D&B of booty MC's voegden vaak wel hele toffe dingen toe.

Lekkere track opzich.
De stem is rytmisch, maar toch een beetje nietszeggend en erg repetetief imo.

Verder erg frenchcore inderdaad met een jamaicaans randje :)

Reggae meets Micropoint.

Maar waar komen de vocals e.d. vandaan? Wordt er wel echt wat gecreëerd of is alles samples van acapellas? D&B of booty MC's voegden vaak wel hele toffe dingen toe.

Er wordt in dit genre wel degelijk wat gecreëerd, van Neurokontrol weet ik dit omdat er op hun YT filmpjes staan in de studio, waar je hun zanger/mc aan het werk ziet.

Wel lache maar niet een nieuwe stijl of zo. Dit soort dingen werden ook op kraakfeesten gespeeld rond 2000

Back