Sequential Prophet VS rack

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Most Wanted : Sequential Circuits Prophet VS rack version zonder issues (dus 100% werkend) en smetteloos (geen krassen/butsen, wegesleten bedrukking en ontbrekende sliderknop) front.
Geen interesse in de keys versie.
Me opmerkzaam maken naar linkjes op ebay heeft geen zin, ik koop niet op afstand, moet binnen redelijke afstand op te halen zijn.

Attachments

• images-1.jpg
    images-1.jpg
    2,9 KB · Bekeken: 86
  • images-2.jpg
    images-2.jpg
    10,1 KB · Bekeken: 52
  • images-3.jpg
    images-3.jpg
    9,8 KB · Bekeken: 58
Geen originele data slider, maar een potmeter :?
Ik zoek een originele en zonder service want die laat ik na aankoop door Merk Cox uitvoeren.
Bedankt voor het meedenken, maar deze wordt het NIET =(.

In White Snake met Here I go again en France Gall met Ella, Elle L'A is de beroemde Prophet VS choir sound goed te horen, enige synth die daarmee kan concurreren is de PPG wave 2.2 die Depeche mode weer voor See You heeft gebruikt.

PPG Wave 2 en Waldorf Microwave ook ;)

Micro Wave ken ik wel, maar volgens eigenaren die zowel de VS als MW hebben klinken ze toch heel anders, alleen de PPG WAVE 2, 2.2 of 2.3 komt in de buurt.
Alle mooie verhalen ten spijt, ben toch echt op zoek naar een Prophet VS rack en geen Modal, Micro Wave, OB6 of P6 :eureka:

Een interbellum (van het Latijn inter, tussen en bellum, oorlog) is een periode tussen twee oorlogen.

Het interbellum is de periode tussen de Eerste en de Tweede Wereldoorlog.

Very leerzaam zo'n forum....

Toch heel bijzonder die kleurenfoto's met een camera uit het interbellum.

Niet zo bijdehand doen mrcmarc, zijn gewoon foto's van het net.
Zouden het mijn eigen foto's zijn dan zou dat betekenen dat ik al een Prophet VS heb of heb gehad, was dat maar waar.
Die sound, gewoon magic to my ears.

Verkoper heeft item van ebay gehaald met de mededeling dat het totaal verloren is gegaan of zodanig beschadigd is geraakt dat het niet verkoopbaar meer was.
Jammer, was een hele mooie en compleet (cartridge, originele manual) ook nog :?

Dat is Ebay jargon voor "heb hem buiten Ebay aan iemand verkocht"..

Had vetkoper zowel een bod (op ebay) van 2300 euro alsmede buiten ebay om een bod van 2400 euro gedaan.
Had er wel 2700 euro voor over gehad, maar natuurlijk stap je niet al te hoog in.
Helaas heeft een ander dat wel gedaan, lucky basterd.
We blijven de hoop niet opgeven alhoewel een mooie en complete scoren niet makkelijk zal zijn.

VS

VS

Ik begrijp mensen die graag een VS willen kopen helemaal. Het is zo een ongeloooofelijk sexy machine. In bijlage een factory preset, ook gebruikt door een heel bekende artiest als intro.
Ik kan het weten, want heb in mijn museum (lees studio) ooit een VS gehad waar die sound gewoon standaard bleek in te zitten. En dat vond ik toen wel keigraaf ! Ik zeg toen.

Gaande weg kom je er echter achter, net zoals bij de PPG 2.3 en zoveel andere gewilde exoten en sexy looking (maar te dure) vintage, dat het soundpallet van zulke synths vrij beperkt blijft en je dit na verloop van tijd eerder als irritant gaat ervaren. Nu ja, ik toch. Om nog maar te zwijgen van de dure repair kosten (die dingen gaan ook steeds stuk - ik heb me blauw betaald) of onderdelen die onvindbaar zijn geworden en bijgevolg ook onbetaalbaar...
En dan staat zo een ding daar stuk te blinken maar zijn er gelukkig nog mensen die veel geld veil hebben voor onderdelen...

Succes met de zoektocht !

Attachments

• VS.mp3
    118,2 KB · Bekeken: 54
Status
Please reply by conversation.
Back