[track] vrolijke techno

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Okeej, hier een trackje van mij, lage kwaliteit mp3, mix en opbouw laat nog te wensen over, maar het idee staat er en dient met jullie gedeeld te worden :) . Met dank aan PjotrG voor de webspees.
Het geheel is gemaakt in reason 2.0, en rechtstreeks geexporteerd en ge-mp3-t, kritieken en commentaar zijn welkom!

Enjoy

>> Klik <<

Laatst gewijzigd:
raveclub.gif

Ahwerwets lekkah.

Die eerste stab vind ik wel heel erg reason 1 klinken. Standaardsample die uiteindelijk wel lekker in het geheel klinkt vind ik gewoon niet echt orgineel. Misschien niet aan het begin zetten.

Die riots zijn erg lekker, niet te schel maar wel energiek genoeg... en lekker zuigend.

Zou het 2e geluid wat erbij komt wat zachter zetten.

Dat orgeltje gaat op een gegeven moment iets te veel freaken vind ik. Beetje te schell. Komt er bij 2:53 wel weer lekker in.

Vind die schreeuw op het einde er niet echt bij passen. (3:19) Mits je die maar 1 x gebruikt.

Potentiele track, maar kan her en der wel veel bijgewerkt worden. Ik zou hem ook wat inkorten, zodat dat melodietje wat je constant hoort wat minder lang hoort. Beat kan misschien ook nog wel ietsiepietsie meer energie krijgen.

:okdan:

Jo, thanks voor je comment AOR, een paar van je punten waren mezelf ook al opgevallen, die main-orgel-hook flipt af-en-toe te erg, die moet wat ingetoomd worden. Die schreeuw op het laatst is btw meer een geintje, gewoon expirimentje voor een heftig geluidje wat je nooit zou horen in een technotrack. Ook de kick zou ik achteraf gezien wel wat meer presence willen geven, dattie er strakker uitkomt zegmaar, iemand een idee hoe je dat voormekaar krijgt???
Iig, bedankt voor je usefull reply :)

Yep, clubbie en happy techno.....

goeie break en overgang en mooi samenspel van de instrumententen

Het tweede deel klinkt het mooist vindt ik, maar kan nog wel wat bijgeschaafd worden...

Ergens achterin maakt een van de geluiden een erg hoog gepitched bijgeluidje, wat even leuk is maar gaat irriteren...

Back