Darkforcefeest 18 oktober: Aciiiiiiiiiiid!!!!!

Boost303

Mono-Amine
large18.jpg

18 oktober volgende Darkforcefeest @ Bazart in DenHaag. Op dit Darkforcefeest zullen we de Bazart weer eens lekker op haar grondvesten laten wiebelen met een grote ranzige pot stijlvolle en gierende acid en aanverwante duistere krachtige elektronische muziek.

23.00 / 00.45 Jeroen (Knflkt)
00.45 / 02.30 Stefan (ZMK)
02.30 / 03.15 Oozi LIVE (KXstarter)
03.15 / 05.00 Joost G (Darkforce)

Jeroen zal de avond afknallen met een lekkere mix van acid en acidtechno. Stefan zal aanvullend een stijlvolle zure set met randjes tekno en techno de Bazart in laten denderen. Oozi zal hierna live de knopjes van zijn synths en drummodules beroeren voor een vette psychedelische beleving. Joost G zal de avond weer afsluiten met zijn mix van acidtechno, acid, industriele techno en acidtekno

VJ BL0m5t3r zal de zaal weer voorzien van zijn prikkelende videokunsten

Kortom een lekker gezellig avondje met de nadruk op acid

Verdere info is de vinden op bijgevoegde poster en www.darkforce.nl. Als je verder nog vragen hebt kan je ook altijd ff een mailtje sturen naar Darkforce@acid.nl

Hopelijk tot 18 oktober!

Wij hebben er al zin in!

8D

Laatst gewijzigd:
vraag

vraag

Hallo,

ik ben heel benieuwd naar wat voor muziek jullie precies draaien.
Wat verstaan jullie onder dark techno en industrieële techno (labels/acts)?

Re: vraag

Re: vraag

Origineel geplaatst door GRUIS
Hallo,

ik ben heel benieuwd naar wat voor muziek jullie precies draaien.
Wat verstaan jullie onder dark techno en industrieële techno (labels/acts)?

Ik draai regelmatig plaatjes van bijv Hypnoskull, Synth-etik, Iszoloscope en Imminent starvation tussen acidtech(k)no door. Je kan hier denken aan labels als AntZen en Forms of Hands

Qua darktechno kan je denken een de ranzigste vormen van de techno, labels als bijv form en cluster zijn hier wel kernmerkend voor

De hoofnoot van de muziek bestaat uit acid, acidtechno en acidtekno

Over het algemeen gezien een opzwepenend duister stuwend geheel. Door de combinatie van stijlen is er ook een leuke gezellige sfeer. een gevarieerd publiek wat komt voor een leuke avond. Aan het dogmatische geleuter wat in veel stromingen te vinden is hebben wij een spreekwoordelijke pot scheit. :) Wij houden van een gezsellig feestje waar je nog eens verrast kan worden door de muziek

Laatst gewijzigd:
Sorry, dan moet ik zelf optreden (ff een thread daarover aanmaken). Maar ik hoorde dat er misschien een feest van jullie aankomt die dichter bij het centrum zal zijn, of was dat het Paard plan van over een jaar?

18 october ???!!! kan je niet maken !! :)

is het zelfde avond als Converter in pakhuis afrika in amsterdam!

jammerjammerjammer - maar volgende keer kom ik zeker wel!

ps. hebben jullie bij het plannen van jullie feest er geen rekekning mee gehouden? ik bedoel - het is hetzelfde publiek wat erop af komt of niet?

anyway - zeker een goed initiatief dit! bravo!

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
18 october ???!!! kan je niet maken !! :)

is het zelfde avond als Converter in pakhuis afrika in amsterdam!

jammerjammerjammer - maar volgende keer kom ik zeker wel!

ps. hebben jullie bij het plannen van jullie feest er geen rekekning mee gehouden? ik bedoel - het is hetzelfde publiek wat erop af komt of niet?

anyway - zeker een goed initiatief dit! bravo!

Ik kwam er wat laat achter dat converter ook zou komen dit weekeind. Gelukkig heb ik hem ea 2 weken terug op maschinenfest al beleefd

Ik ben ook erg benieuwd naar forumlid oozi.

Ik ben erbij !

Origineel geplaatst door matt second
Ik ben ook erg benieuwd naar forumlid oozi.

Ik ben erbij !

nou ik word nog bijna zenuwachtig zeg. 't wordt zowiezo een leuke avond, en mijn set is de eerste keer dat ik iets enigszins gestructureerds in 't openbaar doe met m'n nieuwe sequencer..ik ben dus zelf ook wel benieuwd. maar 't loopt hier thuis meestal gruwelijk uit de hand qua lengte en afentoe ook lompheidsniveau bij 't voorbereiden..;)
maareh..ik ben er dus ook bij :D

hey nadat ik ongeveer een uur geleden een paar acid plaatjes van lady aida in het paard heb gehoord heb ik wel zin in acid dus ik ben iig morgen van de acidpartij....

er is iig weer 1 dsf lid meer aanwezig :biertje:

Origineel geplaatst door jes303
.. er is iig weer 1 dsf lid meer aanwezig

gezllig !

Nou ik kom vanavond ook..

Is het misschien een idee om ergens met dsfleden af te spreken..
bv. om 02/3/4.00 naast de bar/toiletten/iets herkenbaars ofzo?

Laters,

Marinus

party report darkforce feest @ bazart

party report darkforce feest @ bazart

zo ik kom net trugg van dit treurige gebeuren........ ;{

nou ik weet niet wat jullie ervan vonden hoor, ik vondt het echt 303x niks. wat een boutmuziek. en een stelletje randdebielen die daar rondlipen. ik kwam hier echt vol verwachtingen en ik hoor echt geeneen acid plaaaat gehoordt. alleen maar boem boem en veel rook - en wie was die mongool met die fotocameraa, die alleen maar mensen stoorde? jezus wat een eikel met z'n rare schoenen. als ik wat meer breezers op had gehad had ik hem gewoon een knietje gegeven.

triest was ook om te zien dat er schilderijtjes met ingelijste 303's hingen terwijl geen enkele echte 303 in de zaal was. er liep zelfs een gozer rond met een 303 t-shirt. hoe laag kan je zinken? echt m'n achternichtje van 9 organiseert nog leukere discofeestjes met cola en knakworstjes!

was nog een optreden rond mwoah 3 uur wat niet te pruimen was, enige leuke was dat ik nog een 909 meende te herkennen. :dj:

ik zou het dan ook op prijs stellen als jullie de volgende keer weer een dergelijk darkfarce feestje aankondigen dat weet ik welke tenten ik moet mijden die avond... :gaap:

dit was verre van toppie imho :frons:

wat jullie? graag snel jullie serieuze dsf reacties! zo ik ga nu ff echt wat acid opzetten (denk aan elektrracks, pharmafunk, t.a.t.u. (nog onder de hoede van o. zibrafski), die tröddelzwiebli, en wat oldskool bunker materiaal)

hier nog een fotootje van lars, bassline junk (aka dennis) and me :luv: op een van de weinige momenten dat wel lol hadden
zie hoe op de achtergron een van de organizers ook nodig mee op de foto moest :frons:

mazzzzzzzzzzzzellllllll

Attachments

• darkforce.jpg
    darkforce.jpg
    11 KB · Bekeken: 137
ik heb de 303'tjes aardig horen joelen

ik vond zeker een heel geslaagde avond

oozi , top gedaan !

Attachments

• oozi_darkforce_pg07.jpg
    oozi_darkforce_pg07.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 132