• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

K5000s en Fizmo rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik heb m'n zeldzame Fizmo rack al in de aanbieding gedaan (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19244) en nu heb ik besloten om ook de K5000s maar in de verkoop te doen. Het moet wel een beetje een leuke verkoop/ruil zijn, want anders hou ik 'm lekker...

http://www.vintagesynth.org/ensoniq/fizmo.shtml

fizmor.jpg

http://www.vintagesynth.org/kawai/k5000.shtml

k5000s.jpg

Vraagprijzen:

Fizmo 625
K5000s 500

Als iemand serieus interesse heeft in alle2 dan wil ik daar wel een mooie prijs voor maken, maar dat zien we dan wel.

Evt. (in)ruil van/tegen een leuke modular (A-100 bijvoorbeeld), analoge poly- en monosynthjes, bijv. ARP, Korg (geen MS), een leuke Yamaha, Teisco, Roland maar geen Juno's, Sequential Circuits, goede stereo buizencompressor, niet beperkt tot presets (Mindprint T-Comp bv.), Kurzwel K2000RS/k2500rs met KDFX, analoge vocoder, Sherman, Ensoniq ESQ1m, enzetera...

Thread opgeschoond

Thread opgeschoond

Graag normaal reageren en on-topic blijven.

Nou, het lijkt er op dat de Kawai weg is.

Nu ben ik in een goede bui en kan ik verder nog voor het weekend een leuke deal sluiten voor wat ander spul, dus als jullie met een leuk bod komen en de Fizmo voor vrijdag komen ophalen dan zou ik zo maar wel eens mee kunnen gaan met zo'n voorstel, het is maar een hint :D

Een scherp bod welkom. Samen met SoundDiver en RM50 messcherp! Sneller is beter/scherper!

Goed dan.

Fizmo Rack, 550 euri en als ik voor het weekend geld binnen heb dan verstuur ik 'm evt. op mijn kosten bij vooruitbetaling.

RM50, 325 euri, en als ik voor het weekend geld binnen heb dan verstuur ik 'm evt. op mijn kosten bij vooruitbetaling.

Emagic SoundDiver, 175 euri, en als ik voor het weekend geld binnen heb dan verstuur ik 'm evt. op mijn kosten bij vooruitbetaling.

Alles bij elkaar, 1000 euri, en als ik voor het weekend geld binnen heb dan verstuur ik evt. op mijn kosten bij vooruitbetaling.

Al 2 keer verkocht, maar ook al 2 keer zonder afbericht geen koper verschenen :bekdicht: Kom maar met een bod dan...

En nog een keer, niet komen opdagen, geen afbericht en mij vervolgens wegdrukken op de mobiel. Damned, ik zou er nog bitter van worden op mijn jonge leeftijd... Daarom verkoop ik het ook liever aan een forummer, maar dan moeten jullie het wel kopen 8o)

Fizmo Rack, 550 euri

RM50, 275 euri

Emagic SoundDiver, 175 euri

Nou, ik probeer het nog een weekje ofzo met die Fizmo, daarna geloof ik het, dan hou ik 'm voorlopig zelf wel. Prijs, 550 euri

ik zou hem willen hebben, 550 is ook wel ok, maar moet eerst zelf wat spullen kwijt.
als je kans ziet voor +/- 200 euro wat van mij in te ruilen, ben ik je man. (en ik kom altijd opdagen!)

spring king verengalm van danaelectro nieuw met adapter 125 euro, spectral audio protone 210 euro, dod stereo flanger met adapter 50 euro, dod flashback fuzz met adapter 50 euro, moog theremin 350 euro, dod stereo chorus met adapter 50 euro.
alles is nieuw in doos, behalve de protone, maar die is als nieuw.

en ik heb hier ook nog een hele stapel dvd's en cd's staan trouwens, in nieuwstaat
groeten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back