• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Home studio opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

drezo

Awesome Buddy!!!
Hoi Allemaal!
Ik ben er niet blij mee en niet trots op maar ik gebruik mn spullen gewoon niet ;{
Alles mag weg! :doei:

• NI Maschine MK2... €400,- (ZGAN incl optionele rode faceplate en een hele bak aan sounds...)
Korg Kaoss Pad KP3... €150,- (Hij is een beetje stoffig maar nog altijd een classic)
• SE Electronics X1 en RF-X Reflexion Filter X... €100,- (Mic is ZGAN maar RF-X heeft de nodige gebruikssporen.... incl plopfilter en mic kabel en die zijn niet goedkoop) ;)
• TC Electronics Desktop Konnect 6 Audio Interface... (super zuivere AD/DA incl voeding en 2 kables http://www.tcelectronic.com/desktop-konnekt-6/ voor meer info)
•Alesis Q49 Midi Keyboard... €60,- (ZGAN, niets bijzonders maar heel functioneel keyboardje)
•*Audio Technica ATH-M50 Studio Koptelefoon... €80,- (De topper!)
• Auralex Aucustics roomkit...€65,- (gebruikt, maar nog zeer functioneel... zijn opgeborgen dus geen foto's beschikbaar helaas mogen weg tegen een zacht prijsje... https://images4.static-thomann.de/pics/atg/atgdata/document/manual/216512_manual.pdf)
Korg Monotron 2x... samen voor €25,- los 15,-
Prima dynamische mic... €10,-
Prima zwarte mic standaard... €10,-

Alles is op te halen in Amsterdam Westerpark, prijzen zijn onderhandelbaar... als je een bundeltje wilt, doe een mooi bod... Ik ben opzich beried alles op te sturen...

Ik ben vast iets vergeten haha maar dat komt dan nog wel!

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back