GEZOCHT: Kurzweil K2661 met of zonder sample optie

Status
Please reply by conversation.

MotionMindz

Stamgast
Ik zoek deze synth dringend. Ben bereid een goede som te betalen (ook niet overdreven).
Het mag ook een K2600R(ack) zijn met uitbreidingen.

Geen interesse in de K2600X of K2600 (te zwaar en meestal niet voldoende uitgebreid), tenzij
je me weet te overtuigen :D

Heb je een te koop, laat het me als de bliksem weten.

Tip: kijk ook eens naar de PC3 LE6/7/8. Eigenlijk gewoon een geupdate K2661 met grotere soundrom, usb en drumpads.

Als Kurzweil kenner kan ik je zeggen dat ze uitstekend klinken en je de volledige V.A.S.T. engine tot je beschikking hebt.

Ik weet precies wat de zoeker bedoelt. Ik heb dat ding 4 jaar gehad en echt spijt dat ik hem weg heb gedaan.

Ben in het bezit van een PC3K dus je zou zeggen dat het geen probleem zou moeten zijn. De filters op de 2661 klinken gewoon echt te gek, in combinatie met dat spring-key toetsenbord is het gewoon echt een vet aparaat.

Ik heb 7! K2000's verslonden en daarna dus noodzakelijkerwijs overgestapt naar die 2661. Dat is een apparaat wat ik, zelfs nu ik een PC3K7 heb, nog steeds in mijn vingers zou willen voelen.

Succes met zoeken !

Eens, ik mis de 2661 ook nog steeds. De sound prikte zo goed door de mix, en speelt heerlijk.
Maar de pc3 pc361 is wel nog een stap vooruit kwa klankmogelijkheden

Status
Please reply by conversation.
Back