Victoria

nick1000

Ouwe rot
in de ban
Een track die vorig jaar een deelname was in de synthcontest (Largo)) De track is geïnspireerd de tijden van het Victoriaans tijdperk. Met name: fotografie van overleden gezinsleden tussen de nog levenden. Ik persoonlijk vind dit gegeven heel luguber en heel angstig. Maar het was voor mij heel inspirerend.

Heb een voorbeeldje geplaatst (het meisje in het midden is de dode)

PS. alsook geïnspireerd door gebakken look, ajuin en olijven. De geur van vroeger.

Attachments

• article-2450832-189DD02100000578-575_964x685.jpg
    article-2450832-189DD02100000578-575_964x685.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 73
Laatst gewijzigd:
Ik vind het nochtans een heel mooie inspiratiebron en zeker "underground". Maar ja, als ik sommige tracks hier hoor wat men laat pretenderen als "underground"(eigenlijk die al meer dan 800.000 keer is gepasseerd en tot vervelends toe nogmaals 800.000 maal wordt gekopieerd), dan snap ik dit hier wel. De meeste tracks die ik hier hoor zijn enorm afgezaagd en saai. Weinig artistieke mensen hier. Heel wat wannabe's, maar helaas de meesten hier zijn nobody's (op gebied van creativiteit). Maar uiteindelijk weet ik ook dat het maar een forum is. De echte creatieve, muzikanten, producers, artiesten,... die houden zich totaal niet bezig op forums. Ik vraag mij eigenlijk voor mezelf af wat ik hier nog eigenlijk doe? Ik denk zelfs dat 90% van de leden hier gewoon niks kennen van muziek. Nee, dit soort van zever is totaal niet aan mij besteed. De meesten(niet iedereen) hier zijn gewoon wannabe's. En dat hoor je gewoon, als ik sommige "nummers" beluister. Het is gewoon niks.

Laatst gewijzigd:
Ik denk dat het commentaar niet zozeer op de inhoud van je track was gericht, maar meer op het feit fat de track zelf ontbreekt in de OP.

Verder gaat het in dit draadje natuurlijk om jouw track, en niet om de beperkte kwaliteiten van 90% van de forumleden. Volgens mij hebben we die discussie al eens gevoerd.

De doelstelling van dit topic ontgaat mij volledig :?

De doelstelling van dit topic ontgaat mij volledig :?

Maakt niet echt uit. Het niveau hier is nihil. Ik ga akkoord met het enge meeloperij.

PS. Jammer dat hier geen artistieke mensen aanwezig zijn op dit forum.

ik ken zat geniale creatieve mensen op dit SYNTH forum
mensen die dat echt zijn zijn meestal ook niet bezig met het anderen vertellen dat die het niet zijn.
die weten zelf wat ze kunnen en zijn daar lekker druk mee.
overigens gunnen die mensen anderen hun ontwikkeling en plezier.
als jij je graag wil voordoen als creatieve grootheid kan je dus beter dat gedrag kopiëren dan je als een draak gedragen, want nu val je door de mand natuurlijk.

ontopic:
als je zelf je eerste post leest, die overigens in het track forum staat, kan je je dan voorstellen dat dat vragen oproept?
Er is geen track, alleen eoa vaag verhaal over je inspiratie, geen vertaling ervan. of moeten wij jouw oude track gaan opzoeken? help ons simpele stervelingen even op weg in dit topic als je wil.

Wauw wat een geniaal topic!

Hier heb ik echt jaren op zitten wachten en Nick1000: Bedankt man, je hebt me eindelijk de weg naar de echte underground sound getoond! Ik heb mijn creativiteit en inspiratie terug! Mn vriendin is bij me teruggekomen, mn hond leeft weer en al mn schulden zijn me ineens kwijtgescholden!

:halleluja

-C-

Ik dacht even dat ik per ongeluk op miskendgenieforum.nl terecht was gekomen.

Back