• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cranesong Avocet te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pimpampeter

Muziekfabriek
Vanwege overstap naar een nieuw model Avocet, biedt ik mijn trouwe werkpaard te koop aan. Wat is er over de Avocet te vertellen:

- HUFTERPROOF preciezie monitor controller
- Het beste wat je kunt krijgen. Sluit aan, en de woowfactor is meteen duidelijk
- AES in, analoog in, etc, zit er allemaal op. ADDA conversie is werkelijk fenomenaal
- Dim/Mute/Mono/Phase functies.
- Mogelijkheid om meerdere outputs tegelijk te laten lopen (dus speakers en sub bijvoorbeeld apart aansluiten.
- 16bit dither voorbeluister functie.
- DAW/Digital 1/2 Analoog 1/2 en Aux allemaal met mekaar te levellen voor perfecte referentie.

Deze unit is in zeer goede staat, en zal voor de zekerheid nog even door de importeur nagekeken worden. Altijd in een rookvrije studio gebruikt.

2600 euro!

Zoals altijd: Sla je slag. Weg = Weg. Prijs is vast!

Attachments

• IMG_3206.jpg
    IMG_3206.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 93
  • IMG_3207.jpg
    IMG_3207.jpg
    50 KB · Bekeken: 79
  • IMG_3211.jpg
    IMG_3211.jpg
    71,2 KB · Bekeken: 79
  • IMG_3213.jpg
    IMG_3213.jpg
    52 KB · Bekeken: 78
Even een update. Unit word volgende week door de importeur geserviced.

Daarna te koop voor de amazing prijs van 2000 euro!!! Nu of Nooit! reageer snel, want weg=weg.

Okay okay. Een ENORME berg reacties via SF en andere fora en MP.

Nee lieven mensen, ik ben geen sinterklaas, geen kerstman, geen weldoener, etc. Dus prijsvoorstellen als "1000 euro moet genoeg zijn" gaan direct de prullenbak in.

Maar: Ik wil dr nu toch wel vanaf, dus EENMALIG de kans voor SF'ers:

1800 euro!

Nieuwprijs: 3400!!!! euro!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back