Reaktor Session / Carbon

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Ola,

Heb die freeware synth vanaf de interface cd geinstaleerd. Alles draait, maar geen geluid (zowel stand alone als binnen logic). Hebben jullie deze softsynth ook geinstaleerd? Of weten jullie waar ik het moet zoeken?

Nb de demo van Albino werkt wel direkt probleemloos.

Greetz

Yawgmoth

ff een beetje off topic, zit die carbon er deze maand bij en kan je hem gebruiken zonder reaktor sessions??

Origineel geplaatst door Jur
ff een beetje off topic, zit die carbon er deze maand bij en kan je hem gebruiken zonder reaktor sessions??

ja en ja:)

Ik heb de versie die bij de Future music van 2 maanden terug zat en die werkt in 1 keer helemaal perfect.

hier werkt ie ook, hij zeikt allen konstant dat ie niet op 44100 wil hoewel die gewoon standaard op 48000 staat,hij klinkt in ieder geval bijzonder goed ,jammer dat het opslaan van die snapshots zo`n vaag verhaal is

:confused:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Bij mij werkt ie perfect...........

ff domme vraag, maar heb je wel de goede geluidskaart instellingen gedaan?

Hij is trouwens super<b>VET</b>

Heb de zelfde instellingen aangehouden als de Albino demo. Deze werken kennelijk niet. Nu willekeurig wat outs geklikt en het werkt. Geheel tegen iedere logische verwachting in wel als stand alone softsynth maar nog steeds niet in Logic.

supergoede softsynt (bewijst de immense kracht van reaktor)
wetrrkte perfect in het begin ,nu niet meer ,meerdere malen herinstaleerd.....................no succes :(

Heb toch reaktor :)

Carbon voor interface.

Carbon voor interface.

Ik kreeg eerst de indruk dat deze carbonade speciaal voor interface is gemaakt. Wat schetst mijn verbazing sinds ik deze week Reaktor 4.0 heb........ Deze carbonade is al eerder gebakken. Ja, de kleurtjes enzo. Maar evengoed het is een prachtige softsynth.

jammer alleen dat ie de cc controllers niet opslaat .. maar ja dat krijg je als ie niet kan saven ..
vink wel jammer als ik hem in logic gebruik ..

iemand een work around ?

en zekers erg vet !!

Back