Waarschuwing: fraudemeldingen forumlid "janet_K"

I'm sorry two
Of eigenlijk sorry three, nou ja het is wel duidelijk toch ?

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=197289

SCAM jongens,meneer verkoopt speakers,bericht via email voor het EMS object:

Thanks for your response..Attached are pictures of my speakers..Look
pretty clean and work fine.If still interested,let me know and i will
need your shipping address and shipping will be done from Spain thanks

maak asap werk van de minimum 100 post regel!!,is een must

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=197289

SCAM jongens,meneer verkoopt speakers,bericht via email voor het EMS object:

Thanks for your response..Attached are pictures of my speakers..Look
pretty clean and work fine.If still interested,let me know and i will
need your shipping address and shipping will be done from Spain thanks

maak asap werk van de minimum 100 post regel!!,is een must

Ik hield deze gebruiker al in de gaten en heb het account direct een ban gegeven (ook advertentie verwijderd).
IP adres kwam overigens uit Hamburg, Spanje slaat dus nergens op.

Dank voor de waarschuwing! :)

jammer, ik dacht, ik ga meteen 7000,- overmaken naar spanje...:D

:mega:

dan ben je ook een dief van je eigen portemonnee. ik kon m voor 6000 kopen.

ik kreeg overigens nog wel een pb toen de draad al weg was en ik kan er ook nog op antwoorden.
valt dit buiten de account ban ?
ik heb wel voor minder een ban gekregen en dan viel er ook niks te pb-en.

Het verwijderen van het topic en de ban gebeurde op 2 verschillende momenten. Mogelijk is dat de reden. Reageren op een PB kan altijd, de ontvanger zal deze echter niet meer kunnen lezen....

Je kunt er toch zelf voor kiezen geen zaken te doen met iemand met een postcount beneden een door jezelf betrouwbaar geachte grootte? Dat hoeft het forum niet voor je te doen

Je kunt er toch zelf voor kiezen geen zaken te doen met iemand met een postcount beneden een door jezelf betrouwbaar geachte grootte? Dat hoeft het forum niet voor je te doen

Ga jij eerst maar eens 25 posts vullen met semi-intellectueel gelul over wat vroege Italo-releases zijn en wat nog onder New Wave valt voordat we geloven dat je een Broeder bent.

idd, gewoon zelf nadenken en verantwoording nemen. Stop de vertrutting!

De maatregel is niet zo zeer om mensen tegen zichzelf te beschermen, maar om het forum wat minder makkelijk toegankelijk te maken voor de standaard oplichter. Die heeft geen zin in 50 posts over zn favo kickdrum.

Ik ben zelf nog maar lid sinds juni en ik ben hier ook terecht gekomen via het marktplaats gedeelte.
Als er X aantal posts nodig zijn om iets te verkopen gaat de drempel ook voor nieuwe leden omhoog.
Het aantal posts staat gewoon naast het bericht van de eventuele verkoper, kies zelf maar of je me vertrouwt vanaf 50 of 100 posts !

Heb net nog een A-880 gekocht van iemand op het homerecording-forum met ongeveer 6 posts,
het bedrag was niet zo groot, maar ik heb wel alles gechecked online wat ik kon.

Nogmaals, het is niet direct om je tegen jezelf te beschermen, maar om oplichters te ontmoedigen lid te worden. Daar heeft synthforum zelf ook zeker belang bij. En wij ook.

Helemaal mee eens dat je daar zelf voor kiest, sterker nog dat had ik eerder ook al beargumenteerd. Maar als dus op het aantal posts let, dan moet je wel steeds een heel oerwoud door van verkopers die je niet 'kent' van andere topics van het forum. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind dat irritant, waardoor ik eigenlijk nauwelijks nog kijk in het verkoopgedeelte. Maar ik wil er ook weer geen groot drama van maken; zo erg is het ook weer niet natuurlijk.

Back