[track] Dub!

Lekker Kat!!

Als dub liefhbber draai ik jouw vorige nummer Rain In August ook nog best vaak trouwens!

De melodica, dat is wel een echte zeker (zelf ingespeeld) of is het een samplepatch, die ik ook laatst in een nummertje heb gebruikt?

Vertel eens wat meer over je productiewijze; Hoe ben je tewerk gegaan, welke apparatuur/progs heb je gebruikt etc.

Het klinkt absoluut tranquilo hier!:peukie:

Oxy

Fijne Dub... de pads en dub-sounds klinken goed.... alleen vind ik de synth een beetje kaal...

Die trekharmonica is trouwens erg okay....

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Lekker Kat!!

Als dub liefhbber draai ik jouw vorige nummer Rain In August ook nog best vaak trouwens!

De melodica, dat is wel een echte zeker (zelf ingespeeld) of is het een samplepatch, die ik ook laatst in een nummertje heb gebruikt?

Vertel eens wat meer over je productiewijze; Hoe ben je tewerk gegaan, welke apparatuur/progs heb je gebruikt etc.

Het klinkt absoluut tranquilo hier!:peukie:

Oxy

Die melodica is echt... real-time ingespeeld. Je hoort zelfs her en der het gerammel van de plastic toetsjes. De rythmesectie bestaat uit een live ingespeelde basgitaar (mijn zessnarige Warwick Streamer Stage I) en een loop bestaande uit geluidjes uit een TR-626.. De melodie is trouwens geen synth, maar een gesampeld goedkoop Casio-orgeltje ... vandaar dat het een beetje dun klinkt 8~

En niet meer meer beginnen over een 'trekharmonica'. Het is een melodica, potdorie! :bekdicht:

:doei:

Leuk, alleen klinken de drums voor me net iets te lo-fi - mooie melodie met 't orgeltje, trouwens, en relaxte dub echo.

Nu alleen nog een whoed bway! (bewust fout gespeld).

Back