MacGyverGear
midi-life crisis
...
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank! Hi-hats ga ik naar kijken.. er zit geloof ik niet eens een hi-hat in.. alleen shakersJaja heerlijk helemaal mijn straatje! Goeie balans tussen herhaling en afwisseling, goed in de mix. Je vroeg nog een kritische noot: de hihats die ergens in het midden en tegen het einde zitten klinken niet heel fijn imho. Klinkt als noise met een phaser oid. Ik denk dat het fijner is als ze korter zijn, of een andere sound die meer metalig is ofzo. Verder erg geslaagd!
Goed dat je het zegt.. doe ik er een instrumental bijIk had de eerste versie zonder koor gehoord en vind die beduidend beter.
Dan kan ik de b kant als onderzetter gebruiken!Dank! Hi-hats ga ik naar kijken.. er zit geloof ik niet eens een hi-hat in.. alleen shakers
Goed dat je het zegt.. doe ik er een instrumental bij![]()

de hihats die ergens in het midden en tegen het einde zitten klinken niet heel fijn imho. Klinkt als noise met een phaser oid. Ik denk dat het fijner is als ze korter zijn, of een andere sound die meer metalig is ofzo. Verder erg geslaagd!
Wat ik al zei, de eerste versie aanhouden.@Dilago hmm.. ben eerlijk gezegd toch ook niet zo'n fan van die christlijke zang.. misschien toch maar opzoek naar betere vocals.
Of heb jij nog tips voor verbetering?
De laatste versie vind ik aanmerkelijk beter. Top ! Wat is er gebeurd?
N B > Er stond een filter te ver open in Ableton Sampler op die hi-hat. J S Dat heb ik er niet uit kunnen halen, maw niet gehoord. Smooter zal het antwoord wel zijn.
`T klinkt minder rommelig.
Waarom was die kloon van Atarie al snel achterhaald?Cubase was er ook bij maar dat was gewoon een kloon van de ATARI wat toen al snel achterhaald was. Bovendien had Cubase destijds een bug waardoor soms je hele systeem vastliep en ik dan al mijn werk kwijt was. Was ook een reden van mij om van Cubase af te stappen.
Waarom was die kloon van Atarie al snel achterhaald?
Begrijpelijk.Cubase was lijdend
Heeft het programma je geholpen om tot die compositie te komen?
Maar één vraag heb ik nog niet beantwoord gekregen.
Wat voor bug eigenlijk?