Roland System 100 Scam op MP

Ja klopt, ik had de beschrijvende tekst nog niet gelezen op dat moment.

Ik heb diegene aangemeld bij marktplaats als "verdachte adverteerder"

heb dat al op zen minst 6x gedaan,moderatie op MP is niet veel waard daar blijkbaar :erm:

@Demian, ik ben wel benieuwd of je reactie krijgt. Of heb je hem al opgehaald?

@Demian, ik ben wel benieuwd of je reactie krijgt. Of heb je hem al opgehaald?

Prijs is nog wat omlaag gegaan, dit lijkt me overigens een Nederlandstalige oplichter.
Federico via Marktplaats

b-240oj9cvqo8yp@mail.marktplaats.nl

Stuur me dan een e-mail naar mijn persoonlijke e-mail. Als ik thuis kom zal ik imediato reageren met meer informatie over de verkoop.
de prijs is 1700 eur fermasio@gmx.com

Ja hallo, ik moet wel 2000euro afrekenen hahahaha

Federico via Marktplaats <b-3gibrhc05qswj@mail.marktplaats.nl>
16 mrt. (1 dag geleden)

aan mij
Stuur me dan een e-mail naar mijn persoonlijke e-mail. Als ik thuis kom zal ik imediato reageren met meer informatie over de verkoop.
de prijs is 2000 eur fermasio@gmx.com

Nou idd, kreeg nog geen 2 minuten geleden opeens dit mailtje:

Hi,
Still for sale.The price is 1700 eur with the shipping taxes included. We are looking for a seriously buyers, who will not make us to lose our time. Because our store is in Germany you can order directly from our company and the shipping will be made with UPS,DHL or TNT. We also offer to all our customer 30 days money back ( this means that in 30 days if you change your mind we have to give your money back ) . Also we can use cash on delivery ! we are using SEUR you can find them at www.seur.com for more infomation .
If you want more information's let us know.

Hoi,
Nog steeds voor klein.Het prijs is 1700 euro met de verzendkosten inbegrepen. We zijn op zoek naar een serieus kopers, die niet zal ons om onze tijd te verliezen. Omdat onze winkel is in Duitsland kunt u rechtstreeks van ons bedrijf te bestellen en de scheepvaart zal worden gemaakt met UPS, DHL of TNT. Wij bieden ook aan al onze klanten 30 dagen geld terug (dit betekent dat in 30 dagen als je je geest moeten we om uw geld terug te geven te veranderen). Ook kunnen wij contant geld bij aflevering! wij gebruiken SEUR je kunt ze vinden op www.seur.com voor meer infomatie.
Als u meer informatie wilt's laat het ons weten.
Wij sturen u meer foto's.

www.casadeempenoroyal.tk
www.pawnshoproyal.tk

meteen maar ff geantwoord (ik heb toch ff niks te doen)

Hi,

If you provide me the address of the store then i come down to collect it for the new asking price of 1700euro

Looking forward to the address :)

Hoe goedgelovig kun je zijn zeg?

Denk je nou echt dat een ultra gewild item door iemand als het ware gepushed moet worden? Waarom zou iemand je 10 regels mailen als er al 100 bv met cash hem zou komen halen?

Nee, dit is gewoon een hele foute deal.

Haha, oplichters zoeken dus tegenwoordig 'serieuze kopers die niet hun tijd verdoen'.

Zelfs oplichters gaan al eisen stellen aan hun klanten, briljant gewoon!

Back