Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zitten hier en daar op sommigen stukken inderdaad iets te veel vocals. Bij het terugluisteren net hoorde ik ook een stuk waar ik er misschien straks even wat uit ga halen. Thnx voor het delen van je mening iig!
ScepticistKlinkt goed!
Het geheel komt misschien door de vocals wat clowneske over...
Dus als het de bedoeling was een heftig stuk neer te zetten, dan is dit denk ik mislukt.
Maar als het ook met een glimlach mag worden aangehoord, dan vind ik 'm prima geslaagd! :-)
Cheers,
Scepticist

. Hoe heb je die bewerkt?Wat een te gekke groove zit hier in zeg! Ik kan hier niet stil bij blijven zitten. En die vocal samples, fucked up!. Hoe heb je die bewerkt?
Die daarvoor (dat hiphop vocaltje) heb ik zelf 'in gezongen' en later bewerkt. En daarna volgen een aantal willekeurige vocaltjes die ik met elkaar laat scratchen in een bepaald ritme. Dat trucje heb ik geleerd van een tutorial op youtube. En die 'I just wanna be free' vocal ben ik ook zelf. 
Gewoon vet. Zo rond 1:38 loopt er wel heel veel door elkaar heen. Daar zou ik wat elementjes weghalen om het overgeblevene meer aandacht te gunnen. Maar verder heel lekker en creatief.

Lastig te beoordelen wat precies het verschil nu is, maar ik zou die lijzige synth met die melodie daar weggelaten hebben. Ik vind die gecrushte staccatosound op de achtergrond veel vetter. Maar goed, dat is allemaal puur persoonlijke smaak. Gewoon lekker zo laten.Dank.
Ik heb dat stuk even gechecked en kon me voorstellen wat je bedoelde. Ik heb dat stukje nog effe wat aangepast zojuist. Ben benieuwd hoe je 't nu vindt klinken.![]()

Gewoon lekker zo laten.![]()
Lastig te beoordelen wat precies het verschil nu is
Maar irriteert het nu nog en voelt het nog steeds als te veel door elkaar? Niet helemaal mijn stijl, maar jeetje mina wat is dit spacend. Dit doet me denken aan een enorme paddotrip, heel cool!