Grid vergroten in Ableton

supahgrass

Stamgast
Hallo,

ik zit met een probleem dat waarschijnlijk zeer simpel kan opgelost worden, maar ik vindt ze niet....

Hoe kan ik het grid of raster vergroten zodat ik in clip overview (in session mode) een "groter" beeld heb en meer bars op mijn scherm kan zien dan slechts 4 (1 -> 1.4.3)? Bij clip view kan ik precies enkel maar inzoomen in de bar en niet uitzoomen en dus vergroten zodat ik bvb. 4 of 8 bars kan zien.... Ik kan dit momenteel enkel bereiken als ik een lange loop maak die uit meerdere bars bestaat met de Push, maar dit is niet echt praktisch want ik gebruik de Push niet altijd en is dus niet altijd aangesloten...

thx & grtz!

bedoel je alt/option F11 ?

Ik weet ook niet of je vraag goed begrijp maar volgens mij doet deze gast net voor 3:00 datgene waar jij wat aan hebt. Als ik je vraag goed begrijp...

mss bedoel je het pijltje zie pic , die pak je vast en sleep je naar rechts tot bijvoobeeld 120 bars, dan met het vergroot glas op de tijdlijn klik houvast naar boven en naar beneden rollen, daarmee kan je dan in zoomen en uit zoomen en dan heb je 120 bars. er komt geen "deal in" waar in je de bars kan type. eigenlijk kan ik mij ook niet voorstellen dat je dit bedoeld maar wie weet.

Attachments

• Schermafbeelding 2016-03-20 om 14.21.29.jpg
    Schermafbeelding 2016-03-20 om 14.21.29.jpg
    11,5 KB · Bekeken: 123
Back