SynthCube verzendt vanaf nu gratis!

bijlevel

SWB
Ik kreeg bericht van SynthCube dat ze vanaf nu gratis verzenden, ook internationaal! Dat lijkt mij een erg goed bericht, want de verzendkosten waren voor mij altijd een reden om toch maar niet te bestellen. Als de dollar nu ook nog even zakt, dan kan het nog leuk worden. Blijft natuurlijk wel altijd de kans dat de NL-douane haar deel opeist, maar ik geloof dat er een (redelijke) grens is tot waar je niet hoeft te betalen. Zie bijlage voor het emailbericht.

Attachments

• FREE SHIPPING ON ORDERS OVER $100, NO HANDLING FEE, and SAME DAY_NEXT DAY SHIPPING!.doc
    38,5 KB · Bekeken: 203
Ik denk dat je daarvoor beter de lokale douane regels er op na kunt slaan. Daarnaast rekenen vervoerders tegenswoordig vaak administratie kosten, en die zijn nogal disproportioneel (naar mijn mening).

Ik kreeg bericht van SynthCube dat ze vanaf nu gratis verzenden, ook internationaal! Dat lijkt mij een erg goed bericht, want de verzendkosten waren voor mij altijd een reden om toch maar niet te bestellen. Als de dollar nu ook nog even zakt, dan kan het nog leuk worden. Blijft natuurlijk wel altijd de kans dat de NL-douane haar deel opeist, maar ik geloof dat er een (redelijke) grens is tot waar je niet hoeft te betalen. Zie bijlage voor het emailbericht.
Geen idee meer wat die importheffing/inklaringskosten/BTW weet-ik-veel kosten ook al weer waren maar onder de 50 Euro laten ze geloof ik alles door. Oftewel: voor een synth ga je fiks betalen aan de douane. Helaassss.... :smeris:

Back