Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja, staat er inderdaad één op MP, verkoper vermeldt overigens dat die ESQ-1 een toetsenbord heeft met Aftertouch en dat is waarschijnlijk niet zo. Voor zover ik weet is er geen ESQ-1 die dat heeft.
Dat klopt, verkoper is in de war met de SQ-80, die heeft nsmelijk wel polyfonic aftertouch.
Beetje een gekke prijs, ondanks de cartridge. Ik heb de normale RAM-cartridge en ik heb net een bank vol, terwijl ik de originele presets niet aangeraakt heb nog. Ik heb hem een tijdje terug proberen te verkopen voor aardig wat geld (450 inclusief cartridge) en dat liep niet, daar ben ik achteraf blij om. Elders ook veel mensen die hem voor die prijs proberen te verkopen maar er lang mee moeten leuren of hem niet kwijt raken.
Ik denk dat je geduld moet hebben. Meer dan 450 is echt gekkenwerk.
Sorry ben ik het niet (geheel) mee eens, ten eerste is de 1280 cartridge niet te vergelijken met ern standaard waar je maar 80 sounds kunt opslaan.
Denk dat alleen deze cartridge al 150 euro waard is, een ESQ-1 moet met gemak 450 euro kunnen opbrengen, met een beetje gedult.
De ESQ-1 is (om onverklaarbare redenen) nog niet populair genoeg en daar mogen toekomstige kopers wel blij om zijn, kan maar zo zijn dat de prijzen in de toekomst richting juno 60 gaan.
Een ZWAAR onderschatte machine, met zoveel potentie, je weet niet wat je mist.
Mijne is een keeper.
Ik heb mijn ESQ1 ooit van eBay gekocht inclusief cartridge voor 175 euro aangezien ik de enige bieder was en dat is zo'n vijf jaar geleden.

Post gewoon even wat voor klote synth het is, dit helpt mensen natuurlijk niet te overtuigen dat ze er van af moeten![]()

En eentje die toe is aan vervanging van batterij vind ik ook niet zo erg. Toch bedankt.Z
Het gaat erom wat jij ervoor over hebt, iedereen verklaarde mij ook voor gek om voor mijn RE-201 950 euro te vragen
Daarom heb ik besloten om hem niet meer hier op het SF aan de man te brengen en heb hem zojuist aan iemand verkocht die dat bedrag er wel voor over had.
Er is altijd wel ergens een liefhebber te vinden, heeft gewoon tijd nodig.
Zal moeilijk voor je worden, aangeboden ESQ1'$ zijn meestal defect (of hebben achterstallig onderhoud nodig) of worden te duur bevonden, niemand heeft het echter over de absurde prijzen van tot wel 1500 euro voor een juno 60
Het gaat erom wat jij ervoor over hebt, iedereen verklaarde mij ook voor gek om voor mijn RE-201 950 euro te vragen
Daarom heb ik besloten om hem niet meer hier op het SF aan de man te brengen en heb hem zojuist aan iemand verkocht die dat bedrag er wel voor over had.
Er is altijd wel ergens een liefhebber te vinden, heeft gewoon tijd nodig.
Ik heb onlangs ook 950,- betaald voor een space echo, wel in mint-mint conditie, maar dit is toch wel de prijs inmiddels voor een mooie / geservicede.