• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR: mijn Bass Bot TT-303 + MXR Distortion Plus voor jouw Elektron Analog Four

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Surrealistic

Nieuwkomer
Hi all,

Ik ben op zoek naar een Elektron Analog Four en wil daar graag mijn Bass Bot TT-303 (amper gebruikt met doos) met MXR Distortion Plus pedaal en voeding voor ruilen met bijbetaling van mijn kant.

Dus wie o wie gebruikt zijn A4 niet en is op zoek naar een Acid bak?

De aankoopdatum is 21-05-2015 bij Thomann, de bon krijg je erbij, dus er zit nog twee jaar garantie op.

Ik moet geloof ik een prijs opgeven, dat is 450 Euro. Voor minder wil ik het ook niet weg doen, het is echt de bedoeling om te ruilen.

Ik woon zelf in Eindhoven, het is geen probleem om jouw kant op te rijden om te testen en te ruilen, mits het niet heel ver weg is.

Groeten,

Raymond

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back