offbeat techno - answer that question

n_da_costa

Nieuwkomer
Beste mensen,

Ik ben net begonnen met het maken van eigen tracks, met reason 2.0. Aangezien dit het eerste nummer is die ik heb gemaakt vraag ik jullie deskundig advies/kritiek. Ik hoor zelf dat het nog niet helemaal is zoals het hoort te zijn, maar ik wacht eerst jullie kritiek af ;)

Gr. N.

PS. het bijgevoegde bestandje is een reason bestand

Attachments

• newton - answer that question.zip
    273,5 KB · Bekeken: 97
tja, ik heb geen webruimte beschikbaar dus als je met alternatieven kan komen, graag....

Origineel geplaatst door n_da_costa
tja, ik heb geen webruimte beschikbaar dus als je met alternatieven kan komen, graag....

Bij Lycos kan je gratis een webpage bouwen met 50MB ruimte.. Wel goed duidelijk erbij zetten dat het je eigen muziek is anders flikkeren ze je er net zo hard weer af zonder pardon (dus nette page maken met text is aan te raden, dus niet alleen je mp3s er neer gooien)

suc6

Arv

Ok, ik weet niet of ik de juiste mens ben om kritiek te geven (ben ook nog niet zo lang bezig met muziek te maken (ik gebruik trouwens Reason 2.5)), maar hier komt ie:

Nummer is (naar mijn smaak) iets te minnimalistisch: ik mankeer een dikke, vette bas lijn (maar 't kan ook gewoon zijn dat dit niet mijn stijl van muziek is)...

Dus: iets meer varriatie mag...

Beats zijn wel OK.

En als ik u een goeie raad mag geven: upgrade Reason naar versie 2.5 (is gratis voor geregristeerde gebruikers), dan krijg je er een paar leuke effecten bij.

Ik vind hem erg leuk klinken eerlijk gezegd. Smaken verschillen natuurlijk.
Wel zou ik na dat de teller op zo'n 120 staat, bijv. iets in de hogere regionen er bij doen. Desnoods een hoog ritmisch geluidje? Zodat het spannend blijft. Ik heb hem als mp3 afgemixed en vind hem dan beter klinken dan via Reason zelf... beetje vreemd....??!!:okdan:

Origineel geplaatst door Arv
Bij Lycos kan je gratis een webpage bouwen met 50MB ruimte.. Wel goed duidelijk erbij zetten dat het je eigen muziek is anders flikkeren ze je er net zo hard weer af zonder pardon (dus nette page maken met text is aan te raden, dus niet alleen je mp3s er neer gooien)
aanvullend: een geen MP3 extentie anders kun je hem hier niet fatsoenlijk linken...
ff .3PM van maken of iets dergelijks dus (of .6TRAK mag ook 8o))

gebruik bijv. leechftp om te uppen... succes!

Ik ben zo brutaal geweest en heb er even een mp3 van gemaakt en die kun je hier vandaag en morgen ophalen ftp://62.251.102.158/. Tis niet lang maar ja het is wat....

Huh? Da's gewoon bij mij op mijn systeem, waar ik tijdelijk een server laat draaien??
Ik zag wel dat hij inderdaad was vast gelopen... Maar ik zie ook dat het nummer meerdere keren al is opgehaald zonder problemen?? Dus...???:confused:

Back