Ext.sound proc. advies doepfer

cuba7000

Ouwe rot
Ik wil een mini case van doepfer kopen die alleen bedoel is om ext audio te filteren/ processen

ik dacht dus aan de doepfer mini case met A-106 Oberheim filter en A-124 Wasp filter

mijn vraag wat zou ik in die 2 lege plekjes mee opvullen ?? (ik heb verder niks modulair en wil ik ook niet...te gevaarlijk :)

multiples?......of heel simpel 2 blind plates :D :D

Ik wil een mini case van doepfer kopen die alleen bedoel is om ext audio te filteren/ processen

ik dacht dus aan de doepfer mini case met A-106 Oberheim filter en A-124 Wasp filter

mijn vraag wat zou ik in die 2 lege plekjes mee opvullen ?? (ik heb verder niks modulair en wil ik ook niet...te gevaarlijk :)

Ik zou zeggen dat de A-119 handig zou kunnen zijn. Envelope follower op extern signaal A om filter aan te sturen waar je signaal B doorheen haalt.

Owww, het doepfer Wasp filter is erg nice....Oberheim filter nooit gehad.

Een lfo is ook wel handig, mfb dual lfo is erg ok, veel mogelijkheden(crossmodulatie, retrigger) en goedkoop

Joystickje

Uiteindelijk wil je ook een Clouds. En een random Source. Een mixertje is altijd handig. Misschien een midi to cv interface? Je zou ook kunnen denken aan een mooie wavetable oscillator.

Zo gaat t dus :)
Maar goed a119, idd, om signaal op modular niveau te krijgen.

attenuators en lfo's? Mutable peaks is veel modulatie in weinig hp. steady state fate heeft een quad attenuator voor de laatste 4 hp. Mulitples kun je ook oplossen door intellijel hubs te kopen of stackable kabels

Back