Trunk Music(Instrumentaal, Soundcloud)

shyftexhales

Ouwe rot
https://soundcloud.com/shyfte/trunk-music?fb_action_ids=973768072670354&fb_action_types=soundcloud%3Apublish

Normaal ben ik meer van het youtube uploaden, vandaag dacht ik laat ik eens iets naar mijn SC uploaden. Kijken wat jullie ervan vinden! 8)

Enjoy!

Ik hoor het verschil tussen een SoundCloud en een Youtube upload eigenlijk nooit zo goed :D.

Dit brouwsel spreekt wel heel duidelijk minder aan dan andere recente tracks van je. Bass en kick clippen. Of is dat de bedoeling?

Oh ja lekker, ik houd wel van dat downtempo wattissetdingeses. Vind het knap hoe je dat dan toch weer dik krijgt. Een lekkere vocal maakt het wel nog vetter denk ik ja. Goede variatie In de track hier en daar, je zou hemnog spannender (en iets langer kunnen maken) door nog een spannend bruggetje erin en het daarna weer opbouwen naar een vette explosie. Maarja... Dan wordtie misschien weer te lang voor het mooie....

Mag ik vragen waar je dit mee maakt? ITB? OTB?

Thanks, een bruggetje zou inderdaad wel een nice toevoeging zijn! Wie weet doe ik dat nog bij de uit eindelijke versie! Ik maak meestal een opzetje OTB met de Su700 waarna ik sporen opneem naar Cubase, daar in verder werk en dan soms ga ik weer OTB voor effecten etc.

Back