Technosound Turbo (2) Sampler

Status
Please reply by conversation.

Knop

Stamgast
...voor de Amiga dus.

Iemand nog zo'n exemplaar liggen? Ik neem 'm graag over.

Mocht 'ie al zo lang in je kast liggen dat je vergeten bent hoe 'ie eruit zag:
technosoundturboii.jpg

Volgens mij heb ik zoiets nog.
Ik heb ook nog een midi interface voor de amiga.
Ligt wel een uur rijden bij mij vandaan opgeslagen maar ik kom er vast nog wel een keer.
Er zit ook nog een amiga bij mocht je interesse hebben ;)

Tevens ook echter ook alsnog ook nog andere gegadigden? Komop jongens opruimen die zolder ;)

Nog één keer n schopje maar.. ook geïnteresseerd in andere sample oplossingen voor de Amiga

Ik heb nog een AMAS liggen in doos (sampler + midi).

Moet alleen nog heel even denken of die los weg kan, want mogelijk gaat de Amiga ook weg en dan is ie waardevoller in de set...

Samplen met de amiga is niet intressant... Da's alleen maar extra slechte vervorming en brom.

Beter is het, om samples te kunnen inlezen..
Mss gewoon een USB Diskdrive scoren en Crossdos te gebruiken,
Om zo aan de samples te geraken op de Amiga.

En ja, Die techno sound turbo is alleen mss nog intressant voor het bijgeleverde programma.
Da's beveiligd, Dat werkt alleen met de Technosound Sampler...
Ooit heb ik dat eens gezien op de Amiga Messe in koln, Dat was best indrukwekkend.. of toch voor die tijd..

@Stephen, thanks voor de feedback! Goed om te overwegen dus.

Idee is om een authentiek klinkende amiga in mn setup te hebben vooral voor alles wat in het midden zit zoals snares claps, breaks, vuile hihats enzo. Er is iets met die sound...ach er is al zoveel over geschreven.

Nooit zelf een amiga gehad maar altijd bandjes van mensen die mensen kenden die er een hadden enzo. Nu zelf een 600 met CF card uitgerust en eens mee aan het klooien. Transfer is dus eenvoudig. Al mis je dan wel de fun factor van het samplen natuurlijk...

check anders amibay voor een amiga sampler,
ik heb er ook nog, maar kheb ni veel zin voor al die moeite te doen voor mss 20 euro te recuperen

ik heb er twee behringers tweakalizers achter staan, voor elk kanaal een,
en ik hab al de modules van aminet binnengehaald, en de samples daarvan geript
zelf samplen met de amiga doe ik al jaren niet meer,
de tocatta steekt er wel nog in

check een aura, of een clarity,, sampler

Als gierige hollander moet ik nu zeggen: zo word je nooit rijk he. :)

Maar serieus: bedankt voor je tips. Amibay houd ik al in de gaten ja. Het hobby'en met Amiga's is zowiezo leuk, t blijven toffe machines die 't gewoon doen ipv dat je zit te klooien met M$ windows, drivers enz.

hehe, okey
Of tja, een techno sound sampler heb ik niet,, wel nog een gewone 8 bit,,

En ja idd, amigascene is er ook nog of je kan het vragn op facebook,, BAC amiga

En ja, ik ben begonnen met amiga en ik zal er ook meer stoppen,
maar er is veel rond m'n amiga setup gebouwd

En idd, die drivers,, da's geen probleem bij amiga, maar wel caps, de condensators..

De laatste tijd crasht de mijne weer veel.... Het blijft oude electronica jammer genoeg.

Status
Please reply by conversation.
Back