Jupiter 8 op 2dehands.be

Vrij goedkoop, geen foto van de hele unit en maar 1 bod. Wat is hier aan de hand?

De helft van de unit is missende en de verkoper overweegt het bod.

Je praat in raadsels demian, of ben jij de gelukkige voor 2.5k... ;)

Ha nee, ik reageerde op 'geen fotos van de hele unit'.
Ik heb verder geen Jupiters meer nodig
Maar ik ga er van uit dat die ad geen echte is.

ik heb contact gehad me de persoon,hij denkt dat 2dehand ebay is

hij vermijd bepaalde foto's van het toestel,vooral de rechtse kant,zit een bump in

via email is er altijd een hoger bod dat hij heeft maar je moet op de site bieden,de bekende truuk,probeert gewoon prijs op te drijven
hem opbelen voor vragen te stellen lukt niet.

Prijs is op zich wel heel redelijk , minder dan 5k nog, hij heeft een jp8, reageert goed op mails, , heeft ook opnames en je kan hem zo ophalen. Zou iemand een jp8 voor een redelijke prijs hebben binnenkort ?
Enige vreemde is de wat "lage" prijs, dat zou to good to be kunnen zijn.
Zou dus nooit iets overmaken en altijd eerst gaan bekijken / uitproberen

hij gaat voor 5k niet weg hoor

Gevraagt naar detail foto's,geen foto's gekregen enkel bericht dat er meerderen zijn die hem willen

hij gaat voor een prikje niet weg ,mag je zeker van zijn,'ZO' ophalen zal niet lukken haha.

je moet bieden via de site en dan gaat hij de 3 hoogste biedingen contacteren,dus dan weet je genoeg,om de prijs via email fictief te laten stijgen om nog hoger te gaan.

en de foto met de bump in het panel,die heeft hij der plots afgehaald van 2dehands,hahah

Nou ja 5k, terwijl een beetje jp8 tegenwoirdig voor 7k+ weggaat
Lijkt me logisch dat hij daar ook een graantje van wilt meepikken
Vind het allemaal wat opgeblazen , heb jezelf interesse ?

Ik vind juist bij zo'n duur apparaat het erg belangrijk dat er open en eerlijk zaken gedaan worden. Als hij het wil veilen is dat zijn goed recht, maar houd de biedingen dan ook gewoon open, in plaats van mensen tegen elkaar uit te spelen over email. Zou voor mij een reden zijn om me terug te trekken.

Tja, de een verkoop zo , de ander zo
Goed recht om er niet mee in zee te gaan
Anderzijds als je al lang op zoek bent naar een jp8...
( ben blij dat ik het achter de rug heb)

Tja, de een verkoop zo , de ander zo
Goed recht om er niet mee in zee te gaan
Anderzijds als je al lang op zoek bent naar een jp8...
( ben blij dat ik het achter de rug heb)

Ik ben op zoek, maar niet ten koste van alles.. En als je bij dit soort deals niets zeker weet dan ga ik daar niet op in. Het vertrouwen in de verkoper vind ik erg belangrijk bij aanschaf van een classic. Bij een nieuw instrument heb ik dat veel minder.

Je wil zo'n begeerd apparaat verkopen en dan ga je je gedragen als een lul.. Of je bent een oplichter. Sommige mensen lijken hier nog in te trappen eigenlijk echt triestig ! En dit terwijl hij al een 2de keer online komt. Echt serieus mensen..

Deze oplichter houdt geïnteresseerden gewoon graag aan het lijntje opdat die geen melding zouden maken van een fake advertentie. En wacht gewoon tot iemand toehapt die geld overmaakt met de bank. Dat personen goede recensies hebben wil NIKS zeggen. Je hebt mensen die op een mum van tijd schulden maken en daar graag komaf mee maken door andere mensen op te lichten.

Sowiso is het een oplichter. Is totaal niet eerlijk. Als hij deze werkelijk verkoopt dan is hij volgens mij waardeloos en werkt hij gewoon niet.

Back