Jupiter 8 op 2dehands.be

nou, echt onzin, beiden opmerkingen
maar goed hoop dat je er een vindt of inmiddels al hebt en er veel lol mee hebt
had alleen wat problemen met het onnodig zwart maken van een verkoper omdat er geen dealtje uit te slepen valt.
denk dat ik de jp8 maar eens gaan aanzwengelen, beter voor het hart ook :-)

Is hij nu nog niet verkocht??:?:?

Misschien toch maar de 4de bieder contacteren? :o:

Behoorlijk bedrag voor die periode vind ik, hoeveel zou die nu kunnen kosten als ze zoiets opnieuw zouden uitbrengen?

Vind eigenlijk maf van Roland dat ze niet bepaalde toestellen exact hetzelfde opnieuw van de band laten rollen, goed wetende dat die dingen enorme bedragen opbrengen op de 2dehandse markt.

fl 12.000 of 5500 euro.
Goede investering (+2000 euro) als je hem destijds nieuw heb gekocht en heden nog in bezit hebt.

...als je geen rekening houdt met inflatie, want dan ben je erop achteruit gegaan. Of als je vergelijkt met langetermijn beleggen:

Vastzetten aan 3% over 30 jaar had je 5.500€ in 13.300€ veranderd. Maar je had geen JP8 plezier gehad, dat dan weer niet. En hopelijk gaat het op dit forum toch vooral om dat laatste.

Hij zal wel goed werken maar deukje bovenaan rechts in panel wordt voorzichtig niet getoont,hou hier rekening mee als je vanuit NL naar BE gaat, dus niet optisch 100% in orde.

Aluminium panalen zijn ook niet meer strak, dus er mankeerd optisch wel meer aan.
Er is een GROOT verschil tussen in goede staat (near mint) en nieuwstaat (mint) :eureka:

jullie hebben het maar zwaar!!!

Aluminium panalen zijn ook niet meer strak, dus er mankeerd optisch wel meer aan.

que? er zit een rond stukje vilt op.. dat is het enige wat opvalt van deze afstand. En wat dan nog? n Stuk aluminium kun je polijsten.. of zelfs gewoon opnieuw maken van 24k massief goud :D

$_85.JPG

Toevallig ken ik deze Jupiter 8, er zit inderdaad een klein deukje rechtsboven aan op de bovenzijde van de kast, maar het is minimaal, de zijkanten hebben wat lichte slijtage maar niets ernstig, als je echt zou willen kan je daar relatief makkelijk nieuwe voor laten maken.
Achterkant kent wat lichte slijtage sporen maar het voor en bovenaanzicht is verder erg netjes.
Werking is ook verder prima, knoppen en toetsen gaan soepel, geen gekraak, en het is een model met een later serienummer, ofwel een 14 bit versie, geen dcb dacht ik, maar ik kan me daarin vergissen.

In ieder geval is de staat heel redelijk te noemen, van prijzen weet ik niks, maar wil je een Jupiter 8 en kan je er geen vinden dan zou ik deze als een serieuze optie beschouwen.

jullie hebben het maar zwaar!!!

Nee hoor :?

egres en ik zijn schijnbaar de enigen hier die optische staat net zo belangrijk vinden als de technische staat.
Kan me voorstellen als je ermee gaat optreden dat de technische staat het belangrijkste is en optisch van minder belang omdat de kans op een krasje en deukje dan groter is dan dat hij permanent in een studio staat onder een stofhoes.
Ieder zijn eigen mening daarover.

Back