Sound research into space with NASA

tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge ,
verder mag alles nog van de docter?

:doei:

Ik vond het een enorm professioneel team wat langskwam.
Verslaggever en cameraman, Mike en Michel!
Eerst koffie en een gesprek om meer voeling met mij en mijn muziek te hebben.
Met deze beeldvorming konden er ook gerichtere vragen gesteld worden.
Helaas konden we, in beeld, niet de diepte in gaan. Daar is dit programma niet voor,
Wel alles heel respectvol naar mij toe waardoor het een leuk interview geworden is.

Last edited by a moderator:
Bovenaardse Record -Deal
Super super Vet !!!!!
Gefeliciteerd !

Snap wel dat je dit soort dingen wilt delen, waar of onwaar dat terzijde, maar daar is het hier niet echt het forum voor toch... Krijg je toch alleen maar negativiteit en belachelijkmakingen van over je heen.

Even voor de goede orde dus mafketel(s):

http://www.youtube.com/playlist?list=PLytShJLVzAfl71lgo4UKalNk6gCahmIPF

Een playlist die ik heb gemaakt over buitenaardse beschavingen. Ik hoop dat de link werkt.

De volgende zaken zijn wetenschappelijk keihard te bewijzen:
-De NASA is een oplichtersbende en de maanwandelingen waren 100 procent fake. Alles aan de NASA is trouwens fake en nep!
-Er bestaan tenminste 3 buitenaardse beschavingen die deze wereld al duizenden jaren geleden bezochten:
1. Kleine Grijzen (lengte 106 cm) en dit zijn de graancirkelmakers, 2. Reuzen met punthoofden (lengte 260 cm) en 3. Een mengvorm van mensen, kleine grijzen en reuzen.

Bij het binnenkomen van een topic en iedereen uitmakend voor mafketels, daarna een opmerking dat ik mijn ziel aan de duivel verkocht zou hebben zonder blijkbaar te weten hoe het echt zit, noem ik geen goede binnenkomer. Dat opent bij mij geen deur voor enig discussie.
De verdere beweringen van deze persoon laat ik bij deze, aangezien het een vrij land is waar men kan en mag geloven wat men wil geloven.
Alleen hoort deze discussie dan thuis in de draad Algemene discussie[overig]

Toch benieuwd hoe deze persoon zijn/haar muziek naar de Kleine Grijzen (lengte 106 cm) en dit zijn de graancirkelmakers, reuzen met punthoofden (lengte 260 cm) en een mengvorm van mensen, kleine grijzen en reuzen wil krjgen.
Flessenpost, postduif, email? (eigenlijk wil ik dit niet weten).

Gefeliciteerd! en zo zie je maar weer als je maar wat durft is er heel wat mogelijk.

Osiris Rex met een satanistisch piramide illuminati symbool. :duivels:
Op zich begrijp ik best dat je dit als een gouden kans zag voor wat publiciteit. Vervolgens een persbericht naar alles en iedereen en dan een kletsverhaaltje houden over de zogenaamde speurtocht naar buitenaards leven.
"Wereldberoemde componist en klankonderzoeker?" :D

Mijn advies is om vooral de link te volgen en alle documentaires eens te bekijken.
Jij hebt toch zo'n belangstelling voor buitenaards leven? Nederland een vrij en democratisch land?
Wat is die democratie waard als alles wat je denkt te weten gelogen is?

Jij begon de post met de titel "Sound research into space with NASA" en vervolgens zou ik, met enige kennis van zaken, daar niet op gepaste wijze op mogen reageren?

Bericht door een moderator:
@Syntehsister:

Ik heb het even aangekeken en we zijn nu klaar. De discussie over illuminati, satan, NWO en alles wat daarbij komt is nu gesloten. Dit is een synthforum. Voor conspiracies en hoaxes kun je je melden bij Alex Jones, Dave Icke, Richard Gage of de jongens en meisjes van Global Research (en op honderden andere plekken op het web).

Mensen uitmaken voor mafketels en iemand betichten van het verkopen van zijn ziel aan de duivel is per definitie ongepast. Ik zou je zeer dringend willen adviseren hiermee te stoppen.

Je bent nu een celebrity, Roland. Je wordt te groot voor Synthforum.
Jammer dat het zomer is, anders zat je vanavond bij DWDD...

Beste Torp,
Niemand kan ooit 'te groot' zijn voor dit synthforum.
Immers, de liefde voor de synthesizer en de warme banden hier onderling zijn onuitwisbaar.
En vooral het respect wat men hier voor elkaar heeft, een mens zou niet zonder kunnen!

Het werd, buiten de kranten en radio om, dus SBS 6. En het is nog geen 8 september.
Misschien heb ik mij vergist in mijn antwoord boven.
Het had moeten zijn:
'Er zijn hier mensen "te klein" voor dit synthforum. Immers, de jaloezie, domheid en de hieruit voortkomende respectoosheid is tekenend voor henzelf.'

Tjonge, straks is nog een sinus vierkant op dit forum.

Laatst gewijzigd:
Gisteravond was het weer te zien in Hart van Nederland Laat:

http://www.sbs6.nl/video/rNJWohl8ZP9d

Ik zag op internet het verzoek van de NASA om kunst in te dienen.
Ik heb geen kinderen. Kunst is mn kindje.
En ook omdat ik niet het vertrouwen in de mensheid heb dat men leert van de geschiedenis besloot ik in te zenden eind januari/begin februari.
Pas veel later vertelde ik het iemand. Met dit als resultaat.
Degene waar ik het aan vertelde vond dit zo bijzonder. En na al deze tijd ik eigenlijk ook wel.
Ik hoorde net dat ze gaan aftellen op het concert in Engeland waar ik dan ben op het moment dat het de lucht in gaat. Dat is eng!

In de vorige post had ik het over de mensheid en dan ben ik blij dat het daar 'veilig staat'.

@ Torp, met eng bedoel ik de emoties die kunnen opkomen, en dat publiekelijk.
Want ik realiseer mij goed dat het wel wat met mij doet, en gaat doen als het moment daar is.

Om 15.30 live op de Concertzender.
Op de kabel en apps en internet.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    47,6 KB · Bekeken: 171
Back