Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooi! Fijne relaxte sfeer.
Klinkt fijn, de vocals passen goed bij de rest. Nice.
Klinkt zeker mooi! Meteen nog een keer opgezet.
Nice.
Heel erg MOOI! Manier van werken lijkt (voor mij) op Deep Forrest, zo'n authentieke stem met moderne electronische sounds. Prachtige combinatie en sfeer! Valt misschien nog wel iets te zeggen over de balans met name van de drum/percussie. Op mijn speakers is die nogal prominent aanwezig. Zou ik iets zachter zetten, zeker na ongeveer 1:30 minuut. Komt de subtiliteit ten goede. Maar nogmaals, prachtig!

Mooi.. Ik vind je sounds wel heel zoet.. Dat maakt de beat nog even iets te pittig.. Wellicht zou je een bluesriff met een wat ruiger synth geluid moeten overwegen.. Om uit dat kabbelende te komen. Wat de stem tov de beat betreft, die balans lijkt me heel goed. Lekker..

Bedankt voor het luisteren en je reactie.
Misschien heb je gelijk, maar vrees dat het dan de positie van de fijne vocal/klaagzang in de weg gaat zitten.
Overigens is deze track gisterenavond op de Radio geweest in Michigan (WYCE FM) wat ik wel weer een erg leuk gebaar vind voor een avondje jammen![]()
Overigens kan mijn reactie heel erg gebaseerd zijn op mijn persoonlijke voorliefde voor hillbilly blues en blues boppers... Ben voor een documentaire ooit een tijd in clarksdale missisippi geweest... Dat kleurt de mening over hoe ik blues wil horen natuurlijk.. Grappig genoeg zit op steenworp afstand van de 'bakermat' van de deltablues een alternatief blueslabel Fat Possum geheten die halverwege de jaren negentig allerlei ouwe vergeten blueshelden uit de 2e wave bluesrevival opnieuw gingen opnemen en uitbrengen. Artiesten als T model Ford en RL Burnside.. Grappig genoeg resulteerde die opleving ook weer in supergave samenwerkingen tussen RL Burnside en Jon Spencer Blues Explosion. Tamelijk tof! Btw Jon Spencer heeft ook geen bassist �� Ik zeg: als er nog een paar in leven zijn, want die ouwe knarren vallen bij bosjes neer, vlieg met je ableton setje naar missisipi.. Het zal je verbazen hoeveel bluesmannen open staan voor collabs.. Misschien droom ik nu een beetje weg ��

Mooi! Op de track zelf heb ik niet meteen opmerkingen, maar misschien dat er nog wat marge is als deze (opnieuw) gemasterd wordt? Denk dat de track dan nog meer impact kan hebben.
Knappe track boordevol vibe!
Je weet hoe ik over het algemeen over je tracks denk. Deze heeft wat mij betreft ook weer veel potentie. Je ideeën werken bij mij ook vaak inspirerend. Hierboven las ik dat je de drumtrack, as is, zo bedoeld hebt. En eerlijk gezegd vind ik dat een beetje jammer. Ik snap het idee volledig, maar het neemt we weg van de "diepte" van de blues zanger. Die drums maken de track lichter dan ik mooi vind. Ik wil het "zwaarder" voelen als je snapt wat ik bedoel. Meer beladen en emotioneler. En volgens mij komt dat echt alleen door de drums.
Die piano sound herken ik natuurlijk van je andere tracks. Waar ik eerder schreef dat ik het mooi zou vinden als hij meer hoog zou hebben, past het hier wonderwel uitstekend.
Hoe isoleer je de vocals die je in je muziek gebruikt eigenlijk?

Erg fijn om te luisteren. Ik ben zelf erg gek op blues muziek, maar ook EDM, erg mooi om dan te horen hoe je hier de ingrediënten samenvoegt in een heel mooi genre. Overigens ook sfeervol filmpje.
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je de vocalen isoleert, of zat er bijna niks instrumentaals bij het nummer?