Hey Iedereen

MrBoembas

Stamgast
Hey Iedereen,

Ik ben Daniel, ik kom uit Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord, en al heel mijn leven ben ik bezig met Gitaren, Mondharmonica's, Keyboards en Synthesizers.

Mijn collectie bestaat uit :P

Roland JP 8000, Roland G 600, Roland VA 7, Yamaha Tyros-2, E-mu Xboard 49, Korg O5 R/W, Roland JV 1080, Yamaha Rack ES en een E-mu Virtuoso 2000.
En dan heb ik nog een Voicebox electro Harmonix staan. :) En ik heb Cubase Studio 5 en Fruityloops. Ik ben zowel in de Keyboard wereld als de Synthesizer wereld en wil dat combineren.

Ik hoop veel van jullie te leren en vooral ook qua aansluitingen want als ik mijn Synthesizers koppel aan mijn Tyros dan geeft het vaak een kabaal haha 8~ (Oerwoud geluiden)

Vele groetjes,

Daniel.

@ Torp Haha Nee het klopt wel eigenlijk :P ik heb ook een akoestische Gitaar en een Ukulele ;-)
En met mijn Mondharmonica's de duurste die ik heb is 700,- een Suzuki Chromatische Magic Garden maar ik heb ook verschillende Hohner o.a. de Mellow Tone.
Maar de Magic Garden blijft qua geluid het mooist hele mooie warme klanken :-).. En samen met de Tyros en Synthesizer modules klinkt het helemaal geweldig haha :D

Grtz,

Daniel.

Mr Boembas,
eerste topic die ik lees en net mijn welkoms topic geplaatst.
het aansluiten moet je zien als een telefoon centrale, je kunt dus kiezen welk signaal waar naar toe gaat.
een schema is handig zodat je steeds weet waar die spagettie aan draden naar toe gaan en of vandaan kwamen.

1 een klein labeltje met plakband aan iedere plug is weinig werk en heel veel plezier voor later
2 hoe Midi werkt is heel eenvoudig ik raad je aan dit even door te lezen of een youtube filmpje te bekijken over midi
het kost je hooguit een half uur om van midi gebruiker tot midi exper te worden.
waarom is dat zo belangrijk? wel als je niet weet hoe de telefooncentrale werkt kun je ook niet goed doorverbinden.
zo komt informatie op te veel plekken of verkeerden plekken terecht.
3ieder instrument heeft een midi implementationchart dit is 1 a4 tje met alle informatie over de midi.
hoop dat je hier wat aan hebt anders hoor ik het gr Dick

Back