MrBoembas
Stamgast
Hey Iedereen,
Ik ben Daniel, ik kom uit Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord, en al heel mijn leven ben ik bezig met Gitaren, Mondharmonica's, Keyboards en Synthesizers.
Mijn collectie bestaat uit
Roland JP 8000, Roland G 600, Roland VA 7, Yamaha Tyros-2, E-mu Xboard 49, Korg O5 R/W, Roland JV 1080, Yamaha Rack ES en een E-mu Virtuoso 2000.
En dan heb ik nog een Voicebox electro Harmonix staan.
En ik heb Cubase Studio 5 en Fruityloops. Ik ben zowel in de Keyboard wereld als de Synthesizer wereld en wil dat combineren.
Ik hoop veel van jullie te leren en vooral ook qua aansluitingen want als ik mijn Synthesizers koppel aan mijn Tyros dan geeft het vaak een kabaal haha
(Oerwoud geluiden)
Vele groetjes,
Daniel.
Ik ben Daniel, ik kom uit Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord, en al heel mijn leven ben ik bezig met Gitaren, Mondharmonica's, Keyboards en Synthesizers.
Mijn collectie bestaat uit

Roland JP 8000, Roland G 600, Roland VA 7, Yamaha Tyros-2, E-mu Xboard 49, Korg O5 R/W, Roland JV 1080, Yamaha Rack ES en een E-mu Virtuoso 2000.
En dan heb ik nog een Voicebox electro Harmonix staan.
En ik heb Cubase Studio 5 en Fruityloops. Ik ben zowel in de Keyboard wereld als de Synthesizer wereld en wil dat combineren. Ik hoop veel van jullie te leren en vooral ook qua aansluitingen want als ik mijn Synthesizers koppel aan mijn Tyros dan geeft het vaak een kabaal haha
(Oerwoud geluiden) Vele groetjes,
Daniel.

.