• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Drumtraks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Werkt op 220v !!!
Prima staat, 225 euro. (niet minder, want dan hou ik 'm zelf, moet ik alleen een plekkie ervoor vinden.)

Origineel geplaatst door koediman
welke eprom zit erin en weet iemand hoe gemakkelijk/moeilijk/duur/goedkoop het is om aan nieuwe geluiden te komen?

hij werkt toch met eproms he? :)
(dit is niet offtopic k`help Leo zijn DrumTraks te verkopen) ;)

Heb ik jou al niet eens verteld waar je Eproms vandaan kan halen ??
In ieder geval heb ik nu de DMX en de LInnDrum Sounds op eproms voor in mijn DrumTraks en het is vet !

wat er in zit klinkt allemaal vrij standaard, het zijn (als ik me niet vergis - ik heb 'm eerder gehad) in ieder geval de standaard kick, snare, clap en hihats. van de percussie geluiden ben ik niet helemaal zeker, maar ik denk dat het gewoon een standaard sequential setje is.

Origineel geplaatst door dextah
(dit is niet offtopic k`help Leo zijn DrumTraks te verkopen) ;)

Heb ik jou al niet eens verteld waar je Eproms vandaan kan halen ??
In ieder geval heb ik nu de DMX en de LInnDrum Sounds op eproms voor in mijn DrumTraks en het is vet !

Mama, waar komen de Eproms vandaan?... ;)

Supertof dat dat kan, denk dat ik binnenkort ook een kitje custom sounds in mijn Linn ga zetten.
Het is voor mij een reden hem toch maar niet weg te doen.... bovendien hij is nu gefixt en wel.
De Linnsequencer dadelijk met mijn eigen custom drumgeluiden... god save the queen!

En met deze drumtraks kan dat dus ook!! VET dus! Kopen dus!

Denk dat ik in mijn Linn de geluiden die ik niet gebruik vervang door typische classic house geluiden, kleine oehs en aahs, etc., en misschien op de plek van de toms classic drumloops... En de orginelen goed opberg .... je hebt wel maar kort maar als je ze er snel en hoog in zet, kun je ze naar beneden pitchen, heb je toch een lange sample....

Wel de orginele Eproms netjes bewaren where the sun don't shine :D

Ook niet offtopic!!

Ook niet offtopic!!

Origineel geplaatst door Leo
Werkt op 220v !!!
Prima staat, 225 euro. (niet minder, want dan hou ik 'm zelf, moet ik alleen een plekkie ervoor vinden.)

Ik wil hem wel ruilen voor een splinternieuwe gamecube met 7 games, memorykaart e.d.

Grt Astro.

(niet geschoten)

Re: Ook niet offtopic!!

Re: Ook niet offtopic!!

Origineel geplaatst door astronaut
(niet geschoten)

Helemaal waar.
Maar wat is een Game Cube???? (Ik heb kinderen, dus kansloos ben je niet!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back