Sublieme stoorzender

• Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
Dankjewel voor het luisteren "Zachte G". Fijn dat je van die bestede tijd hebt genoten.

mooie track en met bovenbuurman (op pagina 1 was die, marc, laatste bericht, daar schreef ik het bericht, er waren meerdere pagina's) eens, origineel. de clarinet, die staat te hard, of is juist goed, afhankelijk van welke luidsprekers ik kies... (dat is nog een dingetje hoe iemand je nummer luistert, welke apparatuur...)
op mijn bns mooi in balans, op de missions te hard. (zal eens luisteren op mijn grote kef luidsprekers met een harman/kardon (uit de goeie jaren..), uit nieuwsgiergheid, vanwege de grote afwijkingen.)

Laatst gewijzigd:
Dat je de moeite neemt om op verschillende speakers af te luisteren, maakt je een echte "Luistervink" :D
Dankjewel!

Afgemixt op Tannoy Reveal 502. Deze heb ik gekocht na een intensieve luistersessie van verschillende actieve monitoren. Björk kwam het beste tot haar recht op de Tannoy's vond ik.

Dat je de moeite neemt om op verschillende speakers af te luisteren, maakt je een echte "Luistervink" :D
Dankjewel!

Afgemixt op Tannoy Reveal 502. Deze heb ik gekocht na een intensieve luistersessie van verschillende actieve monitoren. Björk kwam het beste tot haar recht op de Tannoy's vond ik.

haha, ja "vink", ik weet eigenlik niet eens meer waarom ik die naam gekozen heb, vanwege dat iets aan moest vinken? want aan vogels denk ik nooit, tenzij onbewust.

goeie tip die monitoren, overigens, al doen de missions het goed, de mix klopt met die dingen. het zijn geen studiomonitors, integendeel, maar toch. wellicht ook goede akoestiek in mijn werkruimte... toch snuffel ik stiekem rond...

Tip die ik persoonlijk ooit van niemand minder dan "mad" Mike Banks kreeg...
(Vrije vertaling)
"Als je track overeind blijft op de speakers van een telefoon, dan is de productie goed."

Als vreemde vogel zijnde, kan ik gevederde vrienden wel waarderen :D

Back