Eens een oorlogsdans, nu een corporate event

broeder_alarm

Ingeburgerd

Ja, dan moet je ineens op de personeelsdag met zijn vijftigen Haka doen en ik vraag me af: wat zou Hongi Hika hiervan vinden?
Ik ben naar huis gegaan en maakte deze track

OMG ... je maakte geen grap, wat een tenenkrommend verschijnsel. Ga dan cultureel verantwoord hakken op z'n hollandsch, denk ik dan. Goed besluit te vertrekken, idem !

Een haka-workshop is een energieke, unieke teambuildingsactiviteit die zorgt voor verbinding, ontlading van stress en verhoogde groepsenergie.
Het is uitermate geschikt als korte "energizer" tijdens een heidag of als intensieve afsluiting, waarbij deelnemers gezamenlijk de krachtige Maori-dans leren.

Wat houdt een haka-workshop in?
  • Energie en focus: De Haka is een ceremoniële dans die staat voor kracht, trots en passie. Het dwingt deelnemers om focus en kracht te bundelen, wat leidt tot een groter groepsgevoel.
  • Geschikt voor iedereen: Geen ervaring vereist; het is toegankelijk voor elke fysieke conditie.
  • Maatwerk: Veel aanbieders verwerken de specifieke bedrijfsdoelen of kernwaarden in de teksten en bewegingen van de Haka.
  • Duur en locatie: Meestal 1 tot 2 uur, overal op locatie in Nederland te boeken (mits voldoende ruimte en geluid is toegestaan).
Voordelen voor het team:
  • Het doorbreekt de sleur van een vergadering (uitstekende vergaderbreak).
  • Het versterkt het onderlinge vertrouwen en de communicatie.
  • Het werkt bevrijdend en zorgt voor veel plezier (lachen).

Populaire aanbieders:
  • Haka Workshop
  • De Fitte Medewerker
  • JBteamevents
Met een Haka-workshop op het werk kies je voor een onvergetelijke, niet-alledaagse teambuilding.

Hollands Haka. IK ben soms *zo* blij dat ik niet meer voor een groot bedrijf met teveel geld werk. Wij doen nu aan teambuilding door gewoon samen het werk te doen dat moet gebeuren.

Ik merk aan de track dat je je energie hebt weten te kanaliseren.

Back