Erg RARE of is het raar?

Enzo.F

vrijwillig lid
Grappig, die verkoper heeft een TR909, een Fender Deluxe reverb uit 1965 en een Selmer saxofoon in de aanbieding.
Allemaal supergeliefde en dure objecten.

ja en ik krijg geen reply...

mogelijk (hoog kans) scam

Heb gezocht naar foto van die 909 op het net maar niet gevonden,als refferentie moet je kijken naar die potmeter die scheef staat..

Is toch van alles aan gemod?? Denk niet dat dit de originele painting is.. of je 't verder mooi vindt is een andere discussie.

$_85.JPG

Die sax (behalve de lak) en die fender amp zijn idd jummie.. maar waarom zou het ineens geen legitiem persoon kunnen zijn? (@egres)

Want het is ons kent ons daar in Oostvoorne? :smeris:

Ik heb ook even een berichtje gestuurd met wat technische vragen over de sax... uit pure interesse overigens. Ben benieuwd.. :)

Klopt helemaal niets van deze aanbieder...als je geld wilt kwijtraken dan is die een mooi instapmoment.

jij hebt over dit soort dingen regelmatig een stellig oordeel, maar ik mis eigenlijk waar je het op baseert.
soms zijn er duidelijke aanwijzingen, of voel je het aan je water, maar ik vraag me af hoe jij in dit geval zo zeker kan zeggen, dat je hier bedonderd zou worden.

overigens moet ik me elke keer ook inhouden om even de rekensom te maken, dat als je 4 of 5 keer iets koopt van iemand die als regel prijzen hanteert die zo'n 20 a 25% te hoog zijn, je ook gewoon je geld kwijt bent ;)

Huub woont hier trouwens zo'n 5 minuutjes fietsen vandaan. 3 minuten op de E-bike.

Hi there, First I want to let you know I live in Glasgow, Scotland. The reason for which I posted the ad on this website is to increase the chances of selling and to be able to find more consumers around the world, not only in my region. Locally would not be effective. If you are still interested to buy, I can make a delivery to your location, of course no extra charge for you. Please apologize for not being a good dutch speaker. Thanks, Timm

Hallo daar, Eerst wil ik zeggen dat ik woon in Glasgow, Schotland. De reden waarom ik de advertentie geplaatst op deze website is om de kansen van de verkoop te verhogen en in staat zijn om meer consumenten vinden over de hele wereld, niet alleen in mijn regio. Plaatselijk zou niet effectief zijn. Als u nog steeds geïnteresseerd om te kopen, kan ik een levering aan uw locatie, uiteraard zonder extra kosten te maken. Gelieve excuses voor het niet een goede nederlandse spreker. Bedankt, Timm

great ik woon in fabeltjes land

holobolegijs

Hi there, First I want to let you know I live in Glasgow, Scotland. The reason for which I posted the ad on this website is to increase the chances of selling and to be able to find more consumers around the world, not only in my region. Locally would not be effective. If you are still interested to buy, I can make a delivery to your location, of course no extra charge for you. Please apologize for not being a good dutch speaker. Thanks, Timm

great ik woon in fabeltjes land

holobolegijs

zie je wel, niks aan de hand, gewoon een schot.

had jij ook een reactie naar je eigen e-mail adres, terwijl je via marktplaats had gereageerd?

Volgens mij heeft ie ons allemaal tegelijk met dezelfde tekst beantwoord.. :D Of had jij al eerder een reactie egres?

@ Leo: Bij mij was dit wel het geval.. maar je kreeg toch altijd al een kopie van het verzonden bericht? Zat wel vol met html code's btw... nooit eerder gezien eigenlijk in een MP reply..

idd ja. De reactie is direct naar een email toegestuurd buiten MP om.. en ook direct van een Gmail adres verstuurd. Foto's versturen in een reply lukte ook niet via mail.. en heb ook de complete fotoserie van de sax.. jammer hoor.. maar was te verwachten..

Verstuurde net toevallig nog een reactie op iets anders op mp en de kopie is geheel vrij van html code's..

Wat zou de echte Huub hier nou van vinden?

Die zou wellicht een vriend of kennis minder kunnen hebben sinds vandaag?

Back