[track] Spacey Jungle

AOR

Ouwe rot
is dit wat?

Ben een cd-tje aan het samenstellen met allemaal chillnummertjes. Is deze leuk? Is mijn eerste poging tot het maken van een soort drum/bass/jungle trackie.

Ben erg benieuwd naar reacties, meer dan ooit ! :bekdicht:

Ik vind dit wel oke !! Lekker chilluh. Alleen de drum programmeering rond 3.50 vind ik persoonlijk wat minder. Een beetje houterig. Zoals die drums erin komen is lekker, ik zou daar mee verder gaan.

Succes

ik ben aangenaam verrast, erg fijn dit om te luisteren!
Met wat voor gear heb je dit gemaakt ?

Origineel geplaatst door demian
ik ben aangenaam verrast, erg fijn dit om te luisteren!
Met wat voor gear heb je dit gemaakt ?

Welke gear? Toetsenbord, muis, monitor, reason en soundforge. Dat was hem wel.

bedankt !

Origineel geplaatst door boestaman
Ik vind dit wel oke !! Lekker chilluh. Alleen de drum programmeering rond 3.50 vind ik persoonlijk wat minder. Een beetje houterig. Zoals die drums erin komen is lekker, ik zou daar mee verder gaan.

Succes

Houterig? Tjah, ik vond het een beetje R&B-beat op sommige plekken, ik weet wat je bedoelt. :)

Origineel geplaatst door demian
Geinig, ik vond het behoorlijk analoog klinken :okdan:

ALtijd goed om te horen

kvind 't erg lekker klinken!
ik vind alleen de drums niet zoveel toevoegen aan het geheel...
alhoewel na de 6e minuut worden ze toch best cool... dat loopje vanaf 6:10, daar zou ik meer mee doen, misschien kan je die drums beter als uitgangspunt gebruiken en dan daarmee opbouwen en er een wat gestructureerder geheel van maken ofzo
anywayz dat zou ik doen

vinnet wel leuk spacey klinken zoals je zegt.
klinkt heel ambient achtig in het begin. tot
die basslijn erin komt, wat heel onverwachts
is en dus ook de interesse in het nummer
groter word.drums vinnek ook wel cool.
met die amen die zich op de achtergrond
afspeeld. niets aan veranderen IMO :halleluja

Gaaf nummer! :okdan:
Opbouw is erg traag maar gaat toch niet vervelen. Ik had hem opstaan nadat ik wat nummers van Faithless heb geluisterd terwijl ik wat aan het surfen was, en ik had in eerste instantie niet het idee dat ik wat anders hoorde dan Faithless, valt dus best goed in lijn met bepaalde nummers van Faithless. Alleen rond 4:20 begint hij me iets te vervelen. Gebruik meer dan alleen de beat om een hoogtepunt te bereiken, je moet je opbouw waarmee je zo goed begon nog verder doorzetten!
Gave sounds overigens!

Origineel geplaatst door Bahamut
kvind 't erg lekker klinken!
ik vind alleen de drums niet zoveel toevoegen aan het geheel...
alhoewel na de 6e minuut worden ze toch best cool... dat loopje vanaf 6:10, daar zou ik meer mee doen, misschien kan je die drums beter als uitgangspunt gebruiken en dan daarmee opbouwen en er een wat gestructureerder geheel van maken ofzo
anywayz dat zou ik doen

Zal ik de beats anders gefilterd naar voren laten komen, ipv die ietswat houterige beats die je als eerte hoort? Ff checken hoe dat klinkt. Tjah, de structuur is inderdaad niet echt een logische, maar ik vind dat nu eenmaal leuker bouwen. Wel goed dat ik het toch nog ff te horen krijg. Structuur structuur structuur... :D

me volgende track heeft STRUCTUUR !

bedankt

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Gaaf nummer! :okdan:
Opbouw is erg traag maar gaat toch niet vervelen. Ik had hem opstaan nadat ik wat nummers van Faithless heb geluisterd terwijl ik wat aan het surfen was, en ik had in eerste instantie niet het idee dat ik wat anders hoorde dan Faithless, valt dus best goed in lijn met bepaalde nummers van Faithless. Alleen rond 4:20 begint hij me iets te vervelen. Gebruik meer dan alleen de beat om een hoogtepunt te bereiken, je moet je opbouw waarmee je zo goed begon nog verder doorzetten!
Gave sounds overigens!

Tjah, hij bouwt een keer op, bouwt af en en weer op. Ach jah, ik denk dat ik voor deze keer de structuur van de track maar zo wil laten

Back