Eight hundred and eight day

DRe

SSM spacestation
Zijn er mensen geïnteresseerd zijn in een "eight hundred and eight" dag op natuurlijk acht aug 2016 om 8 over 8 s'avonds. Als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn kan ik eens kijken naar een ruimte. Op een verjaardag komen meestal natuurlijk ook zussen of broers uit de zelfde analoge eerste lijns.

leuk wat we kunnen doen is zo veel mogelijk 808 aan mekaar syncen, verschillen be luisteren, wat je wel moet hebben is een originele Roland Tr-808.

Ben wel geinteresseerd met 808 en 909 maar decision point is de locatie. Waar ga je dit doen?

leusden moet de locatie worden.. bij maar een enkeling kan het ook in mijn studio die staat in t'gooi .

Ik heb geen echte 808, maar mag een samplepack ook?

Ik heb geen echte 808, maar mag een samplepack ook?

Ik denk dat dat hard nodig is om een bezoekersaantal van 808 t halen. Weinig respons in deze thread helaas.

Ik denk dat dat hard nodig is om een bezoekersaantal van 808 t halen. Weinig respons in deze thread helaas.

Ja jammer. Had het leuk gevonden . Mss weinig 808 eigenaren op dsf . Even kijken naar een 909 dag.

Ik had graag meegedaan, maar mijn 808 is helaas al 12 jaar weg.. Ik kan natuurlijk wel allemaal anekdotes uit die fijne tijd dat ik nog een 808 had vertellen natuurlijk. Opa vertelt enzo. :D

Ik had graag meegedaan, maar mijn 808 is helaas al 12 jaar weg.. Ik kan natuurlijk wel allemaal anekdotes uit die fijne tijd dat ik nog een 808 had vertellen natuurlijk. Opa vertelt enzo. :D
je had ook een broer of zus uit de eerst dinsync lijn mee mogen nemen. :)

Ow ik heb nog een half gare gemodde 606! Beetje te laat.. hehe

stond er bij hoor

808 909 606 707 727 303.

nou ja volgend jaar dan maar wellicht.

maar om nou iedereen uit te nodigen , weinig organisatorische skills hier zo .Zo als de voorgangers van een DFS meetings.

En op welke dag 626 en 727 dan?? :frons:

Wordt het druk in m'n agenda! Heb de hele lijn compleet...

Back