Camera
Stamgast
Ik ben mijn studio aan het indunnen en opruimen, vandaar dat er een hoop spullen weg mogen.
Revox A77 - 2 spoor / 225,-
In perfecte staat, geen gebreken en goed onderhouden. De koppen zien er nog goed uit.
Komt met: Stofkap, Banden + originele Revox opbergdoos en reel.
Arturia Beatstep / 65,-
Nog als nieuw en weinig gebruikt.
Novation Launchkey 49 MK1 / 125,-
In december 2015 gekocht maar eigenlijk niet gebruikt. Staat netjes in de originele doos. Komt met USB kabel.
Akai Analogue Flanger pedaal / 40,-
Heel tof pedaal om je synths e.d. doorheen te halen. Dat is ook waar ik em voor gebruikt heb.
Alles is in perfecte staat en zonder gebreken. Alleen gebruikt in mijn rookvrije studio.
Prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen kan in Gouda.
Dit weekend zal ik de lijst updaten met nog meer pedalen, effecten en midi controllers.
Wie o wie kan ik blij maken? :-D
Revox A77 - 2 spoor / 225,-
In perfecte staat, geen gebreken en goed onderhouden. De koppen zien er nog goed uit.
Komt met: Stofkap, Banden + originele Revox opbergdoos en reel.
Arturia Beatstep / 65,-
Nog als nieuw en weinig gebruikt.
Novation Launchkey 49 MK1 / 125,-
In december 2015 gekocht maar eigenlijk niet gebruikt. Staat netjes in de originele doos. Komt met USB kabel.
Akai Analogue Flanger pedaal / 40,-
Heel tof pedaal om je synths e.d. doorheen te halen. Dat is ook waar ik em voor gebruikt heb.
Alles is in perfecte staat en zonder gebreken. Alleen gebruikt in mijn rookvrije studio.
Prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen kan in Gouda.
Dit weekend zal ik de lijst updaten met nog meer pedalen, effecten en midi controllers.
Wie o wie kan ik blij maken? :-D
Last edited by a moderator: