• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase SX mac, Spectral Audio Neptune

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lo-fi

...Het maakt geluid...
Allebei precies zoals in de winkel. Dus met bonnen, dozen, etc, etc.

Cubase kun je crossgraden naar PC, maar ik weet niet wat dat kost.

Vraagprijzen staan in m'n signature.

Ik ben op zoek naar goede compressie en mastering Audio Units, eventueel zelfs Powercore of UAD, dus als je zoiets kwijt wil kun je een ruil voorstellen.

Origineel geplaatst door bob303vs909
ga je kappen met sx? terug naar 5?

Kijk eens in zijn compulijst, ik denk dat hij nog Logic heeft ;o)

Cubase SX 2 wordt in een doos geleverd met zowel de PC als Mac-versie. Is dat niet bij Cubase SX 1 het geval? Ik vraag me af in hoeverre crossgraden noodzakelijk is. Misschien kun je ook met de dongle voor SX1 de PC versie gebruiken en is het gewoon een kwestie van de PC-versie kopieren of een update downloaden bij Steinberg.

Origineel geplaatst door Saskija
Cubase SX 2 wordt in een doos geleverd met zowel de PC als Mac-versie. Is dat niet bij Cubase SX 1 het geval? Ik vraag me af in hoeverre crossgraden noodzakelijk is. Misschien kun je ook met de dongle voor SX1 de PC versie gebruiken en is het gewoon een kwestie van de PC-versie kopieren of een update downloaden bij Steinberg.

Hee.... Dat zou ik ff uit moeten zoeken. Ik ga direct even op die CD kijken. Ik denk dat SX PC vast 'n stuk makkelijker te verkopen is dan Mac.

.... Een telefoontje met BMI later....

Ja hoor! Okee, de PC versie is niet te downloaden, maar voor ongeveer 'n tientje kan ik via m'n dealer 'n CD bestellen! Iemand SX voor PC kopen? De upgrade naar SX2 kost 160 euro. Ben je al met al nog 'n stuk goedkoper uit dan SX2 nieuw kopen (750euro)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back