• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD Apollo's en veel andere gear

ano090422

Gedeactiveerd account
in de ban
Omdat ik een mixer in mijn set-up aan het integreren ben, heb ik wat spullen niet meer nodig. Alles uiteraard in goede staat, rookvrij, uit te proberen, etc.. Bieden geen probleem, mijn ruimte puilt een beetje uit :)

UAD Apollo 16 (silver)
Inclusief Thunderbolt expansiekaart. 1.750 Euro.

2x UAD Apollo 8p (black)
Nog geen jaar oud. Zijn nieuw 2.999 Euro. Mogen weg voor 2.400 Euro. Als je ze allebei koopt krijg je er wat thunderbolt kabels bij, dan kun je ze met elkaar verbinden, zodat ze als 1 interface naar de computer te gebruiken zijn.

Softube Console One
Eén keer gebruikt, maar nu dus niet meer nodig. Wel gaaf. Had hem gekocht omdat hij hardware controle over de UAD plugs geeft. Nieuw 499 Euro, mag weg voor 350 Euro.

Roland VX-55
Lekker gritty 6 kanaals mixertje uit de tijd van de RE-201 Space Echo, hij heeft daar ook speciaal een send / return voor. 400 Euro

Tascam LM-8ST submixer
Tegenovergesteld van de Roland VX-55. Minder karakter, maar lekker klinisch. Best fijn apparaatje, zelfs wat routing mogelijkheden. Was nieuw 399 Euro. Mag voor 300 Euro weg.

Warm Audio TB12 / Tone Beast
Deze hoeft niet per sé weg, omdat ik hem ook kan gebruiken om signalen op te dikken (als insert). Nieuw 699 Euro, 600 Euro voor de liefhebber.

Aphex Project 500
Channel strip in lunchbox formaat. Heb ik nog nooit gebruikt, omdat ik 16 prima pre-amps in mijn Apollo kaarten heb. Richtprijs 200 Euro. Ofzo.

VintageMaker Summing Box
Custom laten bouwen. Summing mixer op basis van Neumann componenten. 32 inputs. Heb veel experimenten gedaan om te checken of analoge summing nou écht anders klinkt. En ja: het klinkt écht anders. Waarschijnlijk omdat hij kleurt. Maar doet 'ie wel verdomde lekker. 750 Euro.

Arturia Beatstep Pro
Niet vanwege de mixer, maar omdat ik nog nooit de tijd heb gehad om hem uit te proberen. Nieuw 249 Euro, mag voor 190 Euro weg. Omdat het lekker klinkt.

2x Focusrite OctoPre
Staan ook in een andere advertentie. Ik geloof 300 Euro / stuk.

2x Focusrite OctoPre Dynamic MKII
Compressor per channel en ADAT out. 400 Euro / stuk.

Een lekker kaartje.
hardware_callouts.gif

Ook een smakelijk beestje.
apollo_8p_callouts2_700x1024.jpg

Komt dat zien, komt dat zien. Mooie combiprijzen mogelijk!

Flierp flierp. Prima gelegenheid om die kerstgratificatie op te maken!

Back