Slope Creations
De Muzikale Polygamist
Euh...ik had het eigenlijk tegen Kat Yidaki, maar aardig van je...dat wel haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb trouwens net een nieuw nummer gemaakt...hoe kan ik deze op het net zetten zodat jullie deze kunnen luisteren ??????
iemand die mij hierbij kan helpe????
Origineel geplaatst door Waveglider
maar wat zit jij nu nog met fruity 3.x te spelen als 4.x al lang uit is ?
toch niet stiekem gevonden zeker![]()
![]()
![]()
)
Origineel geplaatst door metatron
Nee heb hem alang maar er zat geen amp bij (nu wel dankzij osiris)

Origineel geplaatst door Waveglider
je kan exporteren als
flp,dan saved ie zonder samples.
zipped flp,dan saved it met samples
mp3 of wav,dan saved ie als mp3 of wav
moeilijk ?
Origineel geplaatst door PaRaDoX
niet moeilijk maar bijna onmogelijk -zou ik zegge- omdat de maximale grootte van het bestand iets meer als 1 mb mag zijn en mijn vraag is dus: hoe krijg ik mijn nummer van +/- 4 minuten in een bestand van +/- 1 mb en toch nog goed van kwaliteit zoals elk nummer wat ik tot nu toe hier heb geluisterd!!??
I DONT UNDERSTAND!!!!!!!!!!!!!!!:confused: :confused: :confused:
maybe you can tell me how to do this!!!--->![]()
please reply

Origineel geplaatst door crx303
Zijn er hier eigenlijk mensen die met Orion werken? Waarom wel/niet?
Origineel geplaatst door Imipolex
Ik gebruik Orion wel, vindt het zeer okee. Het belangrijkste is toch de interface van een programma. De oude fruity heb ik veel gebruikt, de nieuwe vindt ik eigenlijk onbruikbaar vanwege de totaal volgestouwde interface.

Origineel geplaatst door fuse
/me gooit het knuppelen in het hondehok.
Vind Reason en Fruity qua geluidskwaliteit niet mijn ding. Dan zou ik liever met Cubase of Logic werken. En evt een van die twee als plugin/rewire erbij doen. Fijner, makkelijker en je bent meer met muziek an sich bezig dan met het programmeren van muziek.
(En dat daar platen mee zijn uitgebracht boeit me weinig, want ik hebt het over mijn eigen muziek.)
Maar ieder zijn/haar keuze en daar heb ik zeker respect voor.![]()

Origineel geplaatst door PaRaDoX
Dat vind ik dus ook zeker een nadeel van de nieuwe fruityloop studio. Ik kan echt niet zondee!!
Hoe bedoel je trouwens: "nu wel dankzij osiris" is dat een vsti of iets dergelijks of hoe of wa??!!
als dat zo is zou da mooi zijn want FLP4.01 lijkt me echtwel kicke om mee te pielen maar niet zonder
de oude amp!
let me know!!
en....oja laat die track maar kome slope creations......laat mij ff iets wete als je m online gooit....anders
vergeet ik da toch weet je wel....en nog bedankt voor jullie replies!!!
![]()
) maar die 'oude effecten' waaronder dus ook AMP kan je terug krijgen!