vriendendienst

Ik wil het wel een poging geven met celemony meldyne. Gaathet om noten of ook akkoorden?

Als ik even tijd, dan wil ik het wel inspelen. Wordt wel pas over 1,5 week. Heb je de basis wel als midi-file of kan je anders een WAV/MP3 sturen met het geheel of de drums. Dan speel ik die solo er wel bij.

Als ik even tijd, dan wil ik het wel inspelen. Wordt wel pas over 1,5 week. Heb je de basis wel als midi-file of kan je anders een WAV/MP3 sturen met het geheel of de drums. Dan speel ik die solo er wel bij.

Bedankt maar ik ben vrij content va de solo, wil hem grotendeels behouden enkel hier en daar de timing wat strakker krijgen.
Ik kan hem zelf niet omzetten naar midi file en zoek bij deze dus iemand die dat wel kan, en wil...

Zit met hetzelfde probleem, bovenstaande programma geprobeerd, maar de gratis versie doet geen automatische transcribe :(

Hmmm, een vriend van me is bezig met zelf een stukje software te schrijven die dit kan.
(zijn doel was om chiptunes te kunnen transcriben naar midi)

Ik zal eens vragen of hij een demo-versie beschikbaar heeft ;)

Bedankt maar ik ben vrij content va de solo, wil hem grotendeels behouden enkel hier en daar de timing wat strakker krijgen.
Ik kan hem zelf niet omzetten naar midi file en zoek bij deze dus iemand die dat wel kan, en wil...

Ik zal wel veel te simpel denken maar, gewoon opnieuw inspelen, midi recorden en alsnog perfectioneren?

Is het inmiddels gelukt? Anders kan ik nog een poging voor je doen (als het idd een monofoon lijntje is).

Haha, sorry, ik heb er net even in m'n DAW naar gekeken, maar het is net effe te hyper en teveel modulatie om daar echt betrouwbaar goeie MIDI-noten uit te halen zonder de hele lijn alsnog met de hand te corrigeren. Helaas. ;{

Dit is wat 'ie er van maakt in ieder geval (met een klein beetje nootjes verschuiven over de octaven). Alle stukken met teveel modulatie of bends slaat 'ie gewoon maar over geloof ik...

Attachments

• MIDI jipikaajeej 1.mid
    244 bytes · Bekeken: 136
  • MIDI jipikaajeej 2.mid
    1,3 KB · Bekeken: 164
Back