The Rhytm of the Base

Djerro 71

Ingeburgerd
]Ik dacht, dit is toch een aardige house/dance track. Gemaakt met Garage Band want moet me nog meer in andere software gaan verdiepen. Alhoewel er steeds weer nuttige tools op GB opdoemen, voel ik me er inmiddels wel lekker in thuis.

Inmiddels hou ik ook van jullie nuttige kritiek en is het erg leuk om andere tracks van jullie te beluisteren.
Leuk forum!
Ook ben ik gezegend met een vriend die mijn video's voor zijn hobby in elkaar knutselt :)

Last edited by a moderator:
Hier en daar hoor ik vreemde volumeverschillen in de kick, alsof de compressor een beetje lui is. Aan het begin van iedere vier maten klinkt de kick hard, en verder vrij zacht. Verder kan ik hier weinig toevoegen denk ik. Misschien dat het nummer een beetje te veel doorkabbelt en niet echt een climax heeft.

Moet het trouwens niet "To the rhythm of the bass" zijn? :)

haha, al die tieten :D

Leuke plaat hoor..
Ik zou een automation gezet hebben op de vocal, die is eentonig..
Komt wat langzaam op gang..
Einde is inventief, mocht wel langer uitlopen..

Ga je'm nog veranderen ?

Groeten, Gloom.

Grappig die 1e reactie. Ik heb nl. na een diepgaand onderzoek op een laboratorium met diverse wetenschappers overlegd en me overgegeven aan de clipmaker :) Dus ik geef je gelijk maar veranderen zit er niet in. Die kick hoorde ik ook, maar heb het even laten varen omdat ik nog niet over de juiste compressor beschikte, maar ondertussen bij nieuwe tracks wel meer gebruik.
Ik laat hem voorlopig ongewijzigd, bedankt voor de feedback.

Back