Youtube Embed Test :) Rephazer - Still

Marc

Ouwe rot
Ik heb even een atmosferisch, glitchy, electro jammetje opgenomen.. Mooi moment om even al dat werk van Acidfever te testen.

Thnx! Grappig genoeg zat ik deze track echt minuten gelden te luisteren via 1 van de Elektron facebook groups. Mooi werk man! :okdan:

Oe, mooi hoor! Vette vocal ook. Damn, hebbie hier meer van?

/edit: heb het hele ding afgeluisterd en ben er helemaal weg van. Fantastisch, serieus.

Veel dank SadBunny,

Meer van dit ligt wel in de planning alleen zit de vrije tijd niet zo mee ;)

Lekker hoor :-)

Thanks! De vocal is van Hope (artiest singer/songwriter) en haar (oudere) liedjes zijn voornamelijk vocaal met op de achtergrond wat gitaar welke je vrij makkelijk kan weg 'filteren'

Ik heb werkelijk geen idee wat je allemaal aan het doen bent met die knoppen (ben een software man), maar het resultaat is weer eens heel erg prettig :okdan:. Heel fijne sfeer door die brakke pads en piano met zang. Als je deze track uitproduceert (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen), zou je dan voor vergelijkbare drums hebben gekozen?

Super vet, meer!

Ik snap wat Dr zegt over de drums, maar toch is het heerlijk.
Helemaal je eigen stijl zo :)

Prettig en inspirerend. Motivatie om de octa hier intensiever te gebruiken.

Prangende vraag: Wie speelt de fluit? :D

Ik heb werkelijk geen idee wat je allemaal aan het doen bent met die knoppen (ben een software man), maar het resultaat is weer eens heel erg prettig :okdan:. Heel fijne sfeer door die brakke pads en piano met zang. Als je deze track uitproduceert (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen), zou je dan voor vergelijkbare drums hebben gekozen?

Bedankt voor het luisteren Dokter! Ik ben de laatste tijd qua drums/beats erg experimenteel bezig en dat is waarschijnlijk waar je het over hebt. Op een van mijn vorige tracks kreeg ik het commentaar dat er meer afwisseling in de drums zouden mogen en wellicht is dit dan weer teveel van het goede, maar vind dit zelf op het moment wel wat hebben ter afwisseling/vervanging van de standaard kick of akoestische drums ;)

Super vet, meer!

Ik snap wat Dr zegt over de drums, maar toch is het heerlijk.
Helemaal je eigen stijl zo :)

Wederom bedankt voor het luisteren en je reactie :okdan:

Prettig en inspirerend. Motivatie om de octa hier intensiever te gebruiken.

Prangende vraag: Wie speelt de fluit? :D

Haha, bedankt voor het luisteren en het is altijd leuk om te horen als je andere muzikanten inspiratie kan geven! Ik zag net dat ik voor de 2e keer dit jaar op de 'Elektron Facebook/Twitter frontpage' sta en dat is toch wel een erg leuke waardering :)

Als je trouwens goed naar de VU-metertjes op de vPed kijkt (rechtsboven) zie je dat de fluit daar ergens vandaan komt... Vermoedelijk blaast Kontakt zich een hoedje ;)

Over leuke waardering gesproken, ik werd zojuist voor muzikant uitgemaakt :D

Dat doet Kontak goed trouwens! Het schuurt lekker. Vermoedelijk doordat het wat dissonant klinkt. Ik houd daar wel van :)
Nogmaals, puik werk!

WOW ik heb dit ook zien passeren via elektron! Machtig alsk dan toch wat van kritiek moet geven vind ik dat de vocal niet blend met het instrumentale. Het is wat te luid (te recht in me gezicht). Maar das dan ook het enige! Ik ga u beginnen volgen ;) Soundcloud?

Back