Ik heb een Acer Travel Mate 427 laptop (voor specs zien bijgevoegde PDF) hiermee wil ik dus muziek gaan maken.
Reason draait er goed op, alleen gaf deze machine problemen met de esi gigaport AG (1,5 maand terug naar Acer...
)
mijn vragen:
- gaat dit goed komen met een goeie exterene interface ?
- wat kan ik doen aan de basis instalatie om t geheel zo optimaal mogelijk te laten lopen (vaak zijn laptop instalaties helemaal uitgekiend op wat er inzit, en ik heb dan ook een "recovery" cd waarop een standaard setup heb staan)
of issut hopeloos en moet ik mijn acer heel; snel verkopen en een ander laptop kopen
(waarover we het dan maar es moeten gaan hebben in deze of een andere thread)
thnx
theiz
Reason draait er goed op, alleen gaf deze machine problemen met de esi gigaport AG (1,5 maand terug naar Acer...
)mijn vragen:
- gaat dit goed komen met een goeie exterene interface ?
- wat kan ik doen aan de basis instalatie om t geheel zo optimaal mogelijk te laten lopen (vaak zijn laptop instalaties helemaal uitgekiend op wat er inzit, en ik heb dan ook een "recovery" cd waarop een standaard setup heb staan)
of issut hopeloos en moet ik mijn acer heel; snel verkopen en een ander laptop kopen
(waarover we het dan maar es moeten gaan hebben in deze of een andere thread)thnx
theiz

dat is namelijk (ook) bij laptops de belangrijkste factor.
)