Acer laptop voor audio ?

Tis wel opvallend dat de problemen van hier boven, mij vreemd zijn.

Al vind ik t wel grappig Fuse, dat jij als doorgewinterde "pc man" als
droom set-up in een adem een G-5 met 2 TFT's noemt:)

Tja ben gewoon ZEEEER content met m'n POWERBOOK G4 12" met emi 2/6.
Mijn Logic loopt probleemloos, ik heb deze set sinds maart, en is nog niet
een keer gecrashd onder OS-X, lijkt me toch ook niet onbelangrijk, doe
er toch best ingewikkelde dingen op.

nou peoples ik heb mijn beessie net weer terug van Acer....ga nu aan de slag met een schone instalatie die ik met zorg zal opbouwen. Momenteel hebbik een esi giga port in huis, heeft iemand ervaring met de asio drivers van deze kaart ? Ik heb van de site de 2.15 drivers gehaald.

Ik ga jullie op de hoogte houden van de prestaties van mijn acer...;)

ow ja, ff over mac ik heb hier een i-book wc-bril liggen, dat aparaat weigert onder alle omstandigheden mijn oxygen 8 te herkennen, terwijlde acer hen in een keer pakte. vreemd voor een zo veel geroemd muziek computer merk :confused:

Origineel geplaatst door theiz
nou peoples ik heb mijn beessie net weer terug van Acer....ga nu aan de slag met een schone instalatie die ik met zorg zal opbouwen. Momenteel hebbik een esi giga port in huis, heeft iemand ervaring met de asio drivers van deze kaart ? Ik heb van de site de 2.15 drivers gehaald.

Ik ga jullie op de hoogte houden van de prestaties van mijn acer...;)

ow ja, ff over mac ik heb hier een i-book wc-bril liggen, dat aparaat weigert onder alle omstandigheden mijn oxygen 8 te herkennen, terwijlde acer hen in een keer pakte. vreemd voor een zo veel geroemd muziek computer merk :confused:

Nee...die pc gaat lekker:confused:

Maaruh, die software is dat orgineel?
Ennuh, ik heb t over een powerbook G-4, zijn hele veel grotere broer, kan t weten
want ik heb ook zo'n i-book gehad;)

Back