• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

10x SID (met of zonder C64)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik heb een hele stapel staan, en ik heb nu door dat ik ze toch niet ga gebruiken, dus ik doe er een paar weg. Het zijn de oude C64's, dus SID 6581.

20 euri de stuk, als je ze allemaal tegelijk koopt, dan mag je ze voor 175 euri hebben. Ingepakt in de C64 of gewoon alleen de chip.

Lekker Ucapps SID synths bouwen :D

Ajb geen geneuzel in deze thread over het slopen van C64's, als je ze wilt redden, dan koop je de hele handel maar.

Ja, om de SID uit te slopen, daar schiet je echt wat mee op. En ga er dan maar eens een paar bij elkaar zoeken.

O, o , al die prachtige c64`s slopen......

over dertig jaar zijn die hun gewicht in nanoprobes waard. Ik weet nog wel dat er iemand op dit forum eens heeft gezegd, dat er destijds hele containers met korg ms20 synths zijn vernietigd, omdat ze (toen) onverkoopbaar waren geworden. Wat doen ze tegenwoordig die ms20`s? 500-600 euro?

Koop gewoon een monomachine daar zit de sidchip in gemodeleerd. (is maar een fractie duurder)

Stelletje circuitbenders.......................:okdan:

n0_key: je doet maar met die commodores wat je wilt man (its a free world)

Nou, je kan er voor weinig geld een vette SID synth van bouwen (www.ucapps.de) maar als je ze wilt redden van dit lot, dan kan je ze natuurlijk gewoon kopen en opslaan :D Ik heb gewoon geld nodig, zo simpel is het.

idd een c64 kan je nog wel voor 15 a 20 euro krijgen.
een sid uit een c64 ´slopen´ kost voor de gemiddelde sukkel die weleens een schroevedraaier in z´n poten heeft gehad minder tijd n moeite dan een bakkie koffie zetten, dus 20 euro p/s:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TEVEEL <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

:W

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TEVEEL <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
:W [/B]

FUCK IK HEB JE POST NIET GOED GELEZEN - IK WIST NIET DAT JE DE HELE C64 WEG DOET.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TOCH NIET TEVEEL HOOR <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

:smeris:

Goed, ik zal het nog maar een keertje zeggen dan, wat the #### heb je aan een complete C64 als je er de SID uit sloopt!? En jongens, ik ben voor commentaar in verkoopdraadjes, maar wel van dat commentaar met linkjes enzo, niet van dat gezwam...

Welnu, niemand SIDjes meer? Ik vinnet zelf niet te veel voor zo'n vet geluid, maar goed, laat me anders maar weten wat ze voor jou waard zijn dan. WEl bieden voor alle 10 tegelijk dan. M'n andere spulletjes staan in een andere draad...

Nou, goed, hier mag blijkbaar wel over de prijs gelult worden en daar doe ik dan zelf lekker aan mee. Allemaal samen voor 150 euri...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back