Die tg500 is een heel mooi bakkie, heb er zelf ook net een. Komen machtig mooie strings, pads, koren en dat soort meuk uit...hele fraaie piano's en nog wat redelijke ethnische en synth geluiden. De andere geluiden uit dat ding zijn ook best te pruimenl....oh wacht, er zit ook geloof ik nog een fijne pizzi in ergens.
Dat ding laat nog echt horen wat voor een prachtige resultaten een bak kan produceren als er *Echt* door de engineers hard op de geluiden in het rom is geklust. Tegenwoordig is het voor de qunatiteit in bakken, toen toch echt meer de kwaliteit.
De vraagprijs is een tikke hoog dunkt me. Ik heb em zelf dan *spot*goedkoop kunnen kopen (echt spot en spot goedkoop, dat ding stond al voor te weinig op MP en ik heb em voor 2/3 van die prijs! -> verkoper had em niet al te handig geadverteerd denk ik...

) dus op mijn prijs zou ik niet teveel letten. Ik dat ergens tussen de 200 en de 300 euro een redelijk bedrag is voor dit bakkie.
Oh, er zitten ook fijne filters (multimode) en hele hele mooie effecten op (Ik vinf yamaha effecten altijd wel mooi) 2x een spx90!
Kopen dus, lieve mensen.