Midi outs aansturen miditemp msx

A3-jan

Stamgast
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een miditemp msx met 8 uitgangen.
Nu zit ik met het volgende probleem en misschien dat iemand mij kan helpen?

Ik gebruik de miditemp voor het afspelen van midifiles tijdens gigs waarbij ik dan de midi Out 1 gebruik voor het aan sturen van de synths.
Nu wil ik via de midi out 8, welke aan de voorzijde bevind, ook de lichtbesturing aansturen via midi.
Ik krijg het niet voor elkaar om via deze uitgang de midiberichten te krijgen!
Eigenlijk blijkt dat via de midi out 2 t/m 7 dit ook niet lukt.

Er komt wel signaal uit de anderen wanneer ik de midifile bewerk in de edit modus, dus de uitgangen zijn niet kapot en moet het dus een instelling zijn!

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een miditemp msx met 8 uitgangen.
Nu zit ik met het volgende probleem en misschien dat iemand mij kan helpen?

Ik gebruik de miditemp voor het afspelen van midifiles tijdens gigs waarbij ik dan de midi Out 1 gebruik voor het aan sturen van de synths.
Nu wil ik via de midi out 8, welke aan de voorzijde bevind, ook de lichtbesturing aansturen via midi.
Ik krijg het niet voor elkaar om via deze uitgang de midiberichten te krijgen!
Eigenlijk blijkt dat via de midi out 2 t/m 7 dit ook niet lukt.

Er komt wel signaal uit de anderen wanneer ik de midifile bewerk in de edit modus, dus de uitgangen zijn niet kapot en moet het dus een instelling zijn!

Iemand een idee?

Alvast bedankt!
Waar is de handleiding ?
Is het een nieuw toestel of occasie ?
DMX is voor lichtbesturing, ik weet niet of midi daar direct beschikbaar voor is ?
Wat met andere midi-data i.p.v. die file ?
Is die midi file wel ok ?
Is 'trots' zijn niet wat vroeg ? ;)

Waar is de handleiding ? Heb ik al er bij gepakt en bekeken en zoals in de handleiding staat ook geprobeerd....niets!
Is het een nieuw toestel of occasie ? Het is een tweede handse
DMX is voor lichtbesturing, ik weet niet of midi daar direct beschikbaar voor is ?Ik stuur de DMX-controller aan met midi, welke weer via DMX de lampen, scans enzo aanstuurt
Wat met andere midi-data i.p.v. die file ?
Is die midi file wel ok ?Mididfile is ok, heb ook een miditemp MP88-w en hiermee lukte het wel, was ook makkelijker in te stellen: midi out knopje drukken en aan /uit zetten middels indrukken van de knoppen (8)
Is 'trots' zijn niet wat vroeg ? ;)
Naar mijn mening is dit een instelling, alleen kan ik niet achterhalen waat het in zit.....krijg ik het opgelost (en ben ik van overtuigd) dan ben ik de trotse bezitter idd!

Waar is de handleiding ?
...
Ik bedoelde hiermee eigenlijk dat als je een 'zeldzaam of oud' toestel hebt, de kans groot is dat weinigen of niemand het kent. De enige manier waarop je dan geholpen kan worden is met de handleiding. Plaats dan een link naar de handleiding en je vergroot je kansen.

Back