Omdat een aantal reageerders op vorige video's het vermoeiend en irri vonden als ik in een keer 3 of 5 nieuwe tracks post in verschillende muziekstijlen (ik maak techno, gewoon synthpop en trance door elkaar) dan maar eens zo:
Misschien wel de bedoeling. Ik heb het idee dat er steeds 1 stem niet helemaal jovel staat dat kan leuk zijn voor een paar klanken , als het telang duurt raak ik zelf geïrriteerd. Dat ligt hogewaarschijnlijkheid aan mij zelf.
Klinkt grappig, maar meer ook niet. Voor mijn gevoel zijn de synths niet helemaal lekker verwerkt. Ik bedoel dat bepaalde klanken te happy klinken, terwijl ze eigenlijk somberheid hadden moeten weergeven.
Ik vind het een leuke , originele track, Rianne. De vette klanken overdonderden me wel. Iets ingetogener klanken werken volgens mij nog beter met deze speelse melodieën. En een afwijkend bruggetje ertussenin ook.
Ik zit echt te lachen hier.. en dat is niet denigrerend bedoeld. Ik vind er veel humor in zitten, en voor mij zit het hem dat juist in de vrolijke deuntjes icm de relatief zware klanken. ik vind het leuk.
Dennie Christian met geïmplanteerde Nano-technologie waarvan de broncode overduidelijk wat onvolkomenheden heeft. Zo vind ik het klinken. Een stuk beter dan het origineel dus.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.